Friday, January 22, 2010

5 aastat koos Landoletiga on läbi

Nii, täna hommikul kell 12.00 kirjutasin Landoleti müügilepingule alla. Veidike hiljem maksin pangas kohe ka oma uue suksu raha ära ning nüüdsest olen ka Partsu omanik. Oleks tore, kui ma varsti ta pärisnime ja vanemad ka teada saaks :D Emme ja issi nutsid kodus, kui paberitele alla kirjutasin. Neid oli kurb vaadata, üldjuhul mul erilisi emotsioone ei tekkinud, kuna olen ju nii kaua temast eemal olnud. Hiljem müüsin veel Kädile oma redika maha ja õhtul "liike" tegema ehk siis väike Bravo ja Surgari tiir ;)

12 comments:

Meeli said...

Õnne uue hobusega! Ehk on kabedama tervisega kui eelmine ;)

bermufa said...

Palun hoida õelate, kadedate ja valelike inimeste kommentaarid endale. Hobune läbis full vetchecki ja tunnistati täiesti terveks. Nii hyvitav kui see ka pole, siis KÕIK teavad minu hobusest paremini, kui mina ise. SAA ÜLE

Meeli said...

Ise ju rääkisid, kuidas emfüseemi vastu süstid koguaeg. Ma ei leia, et see oluline vale oleks.

bermufa said...

jah, ma tõesti arvasin seda, kuni käisin mitmeid kordi Taru kliinikus nig tunnistati terveks, see on ka kõik. palun ela oma elu edasi, hobune on müüdud. aitäh. Riin Ingre Saare

Meeli said...

Mul oma eluga jummalast ok kõik. Minu hobused ei saa enne sõitu rahustit ;) Sinu omad ka enam mitte. Tarkade Klubi President.

bermufa said...

See @rahusti@ on magneesium u stupid twat. fkn wanker

bermufa said...

tarkade klubim president, mine tegele varikontodega edasi

Kristi said...

Landolet on olnud minu sõita ja hoolitseda ja ravida 2 kuud (keskmiselt olen sõitnud 5-6 korda nädalas, millest 1-2 hüppetrenni) Enne ostu olen saanud kindla ostusoovituse Tartu parimatelt vet. arstidelt ja treeneritelt. Kes need on, teab asjatundja isegi. Soovitajad on hobust näinud 2 kuu jooksul pidamise-, treeningu-, ja võistlustingimustes. Tarkade Klubi President - Kuigi kasutajanimi iseloomustab ka hästi (:'DDDDD), siis võiksid olla ka nii julge ja oma nime ka alla kirjutada!

Tervitades: Landoleti uus omanik Kristi Luha ja Landolet :)

bermufa said...

tänks Kristi. :) tõesti, pole vaja igasugustel "tarkedeklubi presidentidel" siin mögisema tulla kui asjast midagi ikka ei tea... :) YOU GO KRISTI AND LANDOLET!!! I AM YOU BIGGEST FAN!!!

Kristhel Vaht said...

Üks asi on see mida keegi kunagi ütles või tegi ja teine asi on see mis nüüd reaalselt ka tehtud ja tunnistatud on, Tarkade Klubi President kuulub vist nende Tarkade hulka, kes asjadest kunagi midagi reaalselt ei tea ega seda endale tunnistada ei oska :)

Riin, mina oleksin kah nutma hakanud ;)

Unknown said...

sul endal on tabletid võtmata.
sa peaks maa-alla vajma, et tuled endast vanemat ja targemat solvama!!!

Sunbunny said...

On ikka napakaid küll olemas...Igastahes loodan,et Lanol läheb syperhästi ja sul,Ingre,uue hobusega kaah väga häst :) Tänud redika ees,lifesaver.

My Playlist