Friday, February 26, 2010

eh...

Ma ei tea.. Ma olen kohutav sõitja ja ma ei saa ega julge hüpata lihtsalt... Homme Ruilas võistlused ja no mai tea... Panin eile juba mingise 80cm ees blokki kuna ma ei julge peale seda matsu enam hüpata, suht jõhker.. Hobune on vinge nagu püss, aga ise nagu mökunoku seal seljas. Nojah mis seal ikka.. Lingin siia mingi video ka http://toru.ee/view/53894dde6609
Eks siis näha ole, mis saama hakkab... Eilne trenn oli igatahes halvem kui katastroof.
ja eriti vahva on see, et sillule tellitud päitseid polnud ikka saabunud, seega õmblesin/parandasin ühes väga kenad vanad lando päitsud ära. lõpetasin ära, kekutasin ema ees ka et ohhh kui uhke õmbleja ma olen nind siis läksin õue postkasti kirju tooma ja mis seal siis seisis. Uued päitsed koos kahe nööriga. FAIN eks :D

No comments:

My Playlist