Saturday, April 2, 2011

Meil on Orsuga oma laul nüüd :-)

N. Bedingfield- Pocketful of sunshine.

........sest Orsu ongi minu pocketful of sunshine!! Mu väike päike igas päevas :-)

Nii lapsik aga samas nii armas :-)

Nagu mina ütleks:
I got a pocket,
Got a pocket full of sunshine
I got a love an' I know that it's all mine
Oh, oh whoa oh
Ja siis Orsella ütleks:
Do what you want,
But you never gonna break me,
Sticks an' stones are never gonna shake me
No, oh whoa, oh
 
Ja mina lähen:
Take me away
 A secret place
A sweet escape
Take me away
Take me away
To better days 
Take me away
A hiding place 

Ja siis Orsu jälle:
Wish that you could,
But you ain't gonna own me
Do anything you can to control me
No, oh No-o
 


Aga et siis see oli hästi ülitähtis postitus, aga lahe laul vähemalt. Ma panin selle endale äratus helinaks ja nüüd ma lausa iga päev kiirustan tööle, et oma lemmikut näha. Hirmus mõelda, aga see hobune meeldib mulle rohkem kui Sildom ja Landolet :-S NÕME.

Rinsu.

No comments:

My Playlist