Thursday, September 1, 2011

Vändrast

Noh, alati ei saagi kõige paremini minna... See võistlus tõi mu vähemalt maa peale tagasi, et Orsella on VAID nelja aastane ja ma teen liiga palju ekstreemi temaga. Läksin hulluks ühesõnaga ja liiga ahneks. 80cm oleks avatud klassis kolmas olnud (50 võistlejat oli v midagi sinna kanti), aga, mai tea miks, tuli neljas tõke alla. aeg oli igatahes enamus ponidest kiirem :-D Head pöörded tulid ja muidu oli hea sõit. Tori arvestuses esimene koht. 100cm Orsellaga läksin siis hulluka ära, ega midagi head välja ei tulnud, 8KP, ajasin 2 tõket alla. Ma ei viitsi oma pead enam isegi vaevata, et miks, ma panin seal ikka tohutult puusse.. Tori arvestuses III koht. Cumberlandiga oli 100cm puhas aga sõit üsna kole. Sellesuhtes et ta pani alt koguaeg minema ja ega ma ei jõudnud teda tagasi ka hoida, lippas seal siis ringi ja hüppas kas üli alt või üli kaugelt. Sellist asja, nagu normaalselt maalt hüppamist ei toimunud.  Jäin kuuendaks, MV'l täpselt joone alla. 120cm oli 12KP, hobu oli üsna väss. Ühel tõkkel ma nusperdasin ise ikka totaalselt ära, hüppasin ette täiega. Tema läks aga alla ja nii maha tuligi. Aga teistel tuli ka see tõke maha, isegi väga paljudel, kui mitte enamustel. Sellise kehva pöörde all otseselt ei olnud, aga selline parim ka mitte. Otse tühja hüpata, vb sp ei meeldinud see lattaed kellegile. Süsteemi teine tõke tuli alla, unustas esikosse kiiresti liigutada, hüppas esimese (okseri) nats liiga kaugelt ja teine (lattaed) alla, süsteemi kolmas tõke oli puhas ja korraliku varuga. Rida tuli täiesti normaalselt aga lattaed tuli alla ja ma ei saanud aru miks-. Video pealt tundub ainult, et ripsas korraks esi jalaga. Ja see oli ainuke tõke, mida me suutsime õige koha peast hüpata :-D ja see tuli ka alla.. Öäh. No enivei, mis situsti see uuesti.





Cumberland. Autorid Kris, Maario ja poliitika.

Täna hüppasin Orsu ja cumbiga. Mõlemad olid vägevad täna! Uhke nende üle. Hüppasin küll vaid ühte tõket (hea võistluseelne treening, eks) aga jube tublisti tulid mõlemad. Orsella hüppas varuga ja isegi pingutas esimest korda, venitas ennast ja vahetas jalgu!!!!!!!!!!!! HAAAAAAAA ta vahetab lõpuks isegi oma kossikesi nii, et ei jää koguaeg risti! Tegijate värk, vaadake. Muidugi se võis vaid juhus olla. Tõkkel oli koguaeg ka kolmnurk peal, niiet tuligi nats pingutada. Cumbi jälle hüppas alt ära, aga tuli vähemalt peale tõket kohe ilusasti tagasi. Mul pole mõtet teda ennem tõket tagasi hoida, sest kui ma tal endal lasen tegutseda, siis ta otsib ise endale vahe ja hüppab enda jaoks normaalselt kohalt ära (tema normaalne on muidugi ülikaugelt). Sellesuhtes lihtne, saan kaasreisija olla. Kui teda hoidma ka hakkan, siis oi palle mis madinaks läheb. Selline kaklus hakkab pihta ja tõkete maha nottimine. Kui lasen temal tegutseda, siis kõik ok-tok. Niiet edaspidi kavatsen ka olla turist tema seljas. 

See nv siis Noorhobuste tsempionaat. Orsellaga 2 päeva koolisõit ja takistussõit. Cumberlandiga ainult takistussõit, ei lähe koolisõitu tegema, ei nsaa veel L30 skeemiga piisavalt hästi hakkama. Orsella koolisõidus on mõlemal päeval koos teiste nelja aastastega platsi peal ja teeb erinevaid asju, hiljem hüppab mõlemal päeval 100cm. Cumberland esimene päev 120, teine päev 125cm. Ülejärgmine nv Särevere Mv ja torikate finaal nii koolisõidu kui takistuses. Orsellaga 80cm ja A1 skeem, 100cm ka. cumbiga pole minek kindel, aga kui on, siis soojenduseks teeb A1 skeemi, hiljem 110cm ja 120. 3 starti on erandina mulle lubatud Orsellaga, Cumberlandiga ma ei tea. Järsku saab. Kui ei saa, siis sõidab 120 ja A1. Hakkasin mõtlema, et 3 starti ei ole tegelikult liiast ka, kuna see A1 skeem on kergem kui mu tava soojendus. 2 volti traavis, 2 galopis, üks diogonaal keskmist traavi ja samm :-D Ma nõuan soojendusel ka 10x raskemaid asju tavaliselt. Igatahes. Usun, et see ei tapa kedagi. Ennem finaali olen Orsellaga igatahes 80cm ja 100cm juhtival positsioonil ehk siis esimene. Koolisõidus  peaksin olema viiendal kohal äkki. Pole kindel muidugi. Aga soovime siis meile edu ja pöidlad pihku, et tuleks paremad sooritused, kui Vändras!

Täna olid suksud igatahes niiiiii armsad. Nad cumbiga on ikka maailma nunnumad. Kõigepealt kakkusin Cumbi laka ära, sest see oli nagu liiiiiiga paks.. Poolkaela on ta patsid rämesuured kartulid, teine pool peenikesed junnid. Nüüd peaks ühtlane olema. Ta näeb kohe ilusam välja ka. Oli üsna nördinud, et ma ta lakka kakkusin (no ebameeldiv ja valus ka veidike ma usun) ja siis koguaeg keeras enda kaela kahekorra ja puges oma peaga mulle kaissu :-) nii nunnu. Talle ei meeldi, kui kõrvu katsutakse v kukalt, siis täna oli nii mõmm, et musitasin teda igaltpoolt ja ta näis sellega rahul olevat. Siis sõitsin nad eluga ära (nagu öeldud, hüppasin) ja tegin nende bokse natuke korda. Jube kakised olid mõlemad. Veel tõin neile suuuuuure kärutäie värsket rohtu ette. Õhtul ei tohi neile igatahes palju heina panna, muidu veerevad ülehomme mul nagu kakukesed ringi. 
Üleeile palusin Cathyl Orsule lõunasööki anda ja õue panna. Ta oli seda ilmselt teinud ka, sets Orsul olid takjad tukas :-) 
Mul rohkem pole miskit kirjutada, ma käin nüüd koolis ju.
Tsau

No comments:

My Playlist