Friday, August 1, 2008

Raikküla võistlus

Nii palju tegemist on olnud, et ei jõua siia eriti kirjutada. Igatahes mingi aeg käisime Raikkülas võistlemas. 100cm oli puhas, aga see eest selline "laiali" sõit. Hüppas kaugelt olles aeglaselt ja rippuma jäädes, allaminnes kihutas ja üldse minupoolne töö oli üks suur null. Samas saime siiski V koha. 110 cm oli kahe vooruline ning esimene voor saime kahjuks 4 kp. Polnud viga, oli minu süü, et ennem süsteemi rahulikuks võtsin (kartsin, et vahe liiga väike) aga see osutus hoopis liiga lühikeseks. Polnud viga, aga see eest sõit ise oli väga ilus, tehniline, ei rapsind mina ja ka hobune oli täiseti super. 110 teine voor läks samamoodi- 4 kp minu väga idiootliku vea tõttu, aga see selleks. Sõit oli seekord veelgi parem. Seekord tegin ka väikeseid pöördeid ja proovisin aega võita. Asi oli väärt, aeg tuli väga hea ja sõit oli üldse selline kena ja stabiilne :) Joppas. Meistri-võistluste arvestuses ma ei teagi, mitmendaks jäin, aga ilmselt esimese 15 sekka kindlasti, sest kahe vooru peale kogusime 8KP. Ise jäin väga rahule ning loodetavasti ei teinud ka Landokale väga suurt viga, kuigi nii kuivast platsist põrutas tal rauad lahti. Mõni päev hiljem tuli Aadi ja pani talle uued rauad alla ning samas tegi ka meile trenni. Aadi tahtis, et Landokas koondaks koguaeg ja nõudist minust, et ma säärtega ainult sõidaksin. Hakkas lõpuks toimima küll kõik, aga ma olen ikka selline luuser, et unustasin ise koguaeg parkuuri ära, lasin isegi Landokal ühe korra takistusest mööda joosta. Aga üldjuhul võib öelda, et trenn oli õnnestunud. Päevi hiljem sain ka Tiialt trenni, ning tema rääkis üsna sama juttu mis Aadigi. Ühesõnaga: oodata hüpe ära, mitte ette ronida ning teda eest segada ning TEMPOKAMALT! Seda kipun unustama, siis hakkab liiga palju alla ronima ja oma kitse hüppeid tegema. Aga seda mainivad kõik, et Landokas vähemalt suudab neist välja tulla väga hästi nii suure hobuse kohta. Ka Aadi ning Tiia ütlesid seda, et väga kiired esijalad :) Tore, et mul on nii loll hobune, kes mind päästab pidevalt- mida ma ilma temata teeksin?! :') Aadi lisaks mainis ka, et Landokas on üldse hakanud palju paremini hüppama võrreldes eelmise aastaga. Rohkem kõrgemalt hakanud jalgu korjama, kaela ette ja alla sirutama ning ka tehniliselt paranenud. Seda on ainult rõõm kuulda :)

Panen ka mingi pildi Raikküla võistlusest:

No comments:

My Playlist