Wednesday, July 15, 2009

ISSAND, sa olid varem NII normaalne!

jah seda et ma olen kuu ajaga 6 kilo juurde võtnud.

WAY TO GO!

Pole ammu kirjutanud. Mõtleks, et kribaks midagi.
Üritan nüüd tihedalt Marini trennis käia ja puha. Mingi päev sõitsin, siis oli jube mõnus suksu. selline hästi pehme oli igaltpoolt. Hüppasin madalaid teinekord Marini trennis, kuni 80-90cm järsku. Jube hea oli..:) Igasse vahesse tegi igakord täpselt nii palju fuleesid, nagu treener käskis. Ükskord tuli sama vahe kuuega, teinekord viiega, siis jälle kuuega. Hea. Hüppas ka hästi. aga ega ma rohkem ei mäleta jah.
Täna hommikul (või õigemini lõunal) ärkasin muska kaisus üles ja tuli meelde, et ma pidin ju kella kümnest Toris olema, muhaha. Lubasin oma oma tulevaselle abikaasale (sepa aadile), et tulen vara hobuse juurde, kuna Aadi-kallis lubas Landoletile uued kõpsud panna. Õnneks pole Ilmari juurest Torri palju minna, 1-2km ainult :P Aadi üritas jälle vaadata/katsuda, palju mu tissud kasvanud on :D Aga tegelikult olid Landoka kabjad metsikult üle kasvanud, see oli lausa kole vaadata. Aadi igatahes andis Landokale tappa, sest Landokas lõik teda naeltega millepeale mina Aadile ütlesin, et ma ei abiellu enam temaga. jah kurb.
Ratsutasin ka kergelt Landoletiga, väga meeldiv oli. Tegin hästi palju üeminekuid erinevatele allüüridele ning lõdvestas end traavi/sammus/galoppis ilusasti ette alla ninaga mööda maad. Päris maad ei puutnund, kuna tal jube lühike kael :D
Üritame minna Sammulisse laupäeval võistlema 110 ja 120. Eks näda siis ole kuidas läheb. Homme hüppame.

Ja eluplaani sain ka selgeks enda jaoks lõpuks Viljandis mingit metsikut setukat taltsutades. Sel hetkel kui ta oma kabjaga mulle mööda nägu virutada tahtis ja mul elu silme eest läbi jooksis mõtlesin välja, et lõpetan keskkooli ära ning lähen edasi ärijuhtimist õppima. Investeerin oma elust KUNI kakskümend aastat töö peale, ülejäänud elu kavatsen elada suures rikkuses ja õnnes. Suuresti mõtlemises ei ole midagi halba, see on hea, et mul siht silme ees on. Äri pidamisel on tähtis vaid kulud minimaalsed hoida, mitte laristada ning võtta ette häid otsuseid ja teha veel paremaid investeeringuid. Jah, investori elu saab olema hea.

Lõpetuseks: We need financial education in our schools. Without it, we cannot tell the good advice from the bad.

No comments:

My Playlist