Thursday, March 25, 2010

He's the only one I've got..

Ma ei teagi mida selle Sildom poisiga teha.. Arvetsades tegelikult seda, millise tünga ma sain tema ostes Beto käest, siis võiks selle hobuse kohe ju prügisse ära visata, sest ta pole absoluudselt midagi sellist, mida ma tegelikult otsisin. St ma arvasin sellest hobusest midagi, mida ta polnud, kuna Beto lihtsalt sulaselgelt valetas mulle. Lugesin just facebookist meie kirjavahetust ja krt jälle suutsin püha viha täis minna, mis sest, et see asi juba suht ammu toimus.. Samas olen ma tema eest nii palju hoolt kandnud ja lõpuks ometi arvab see hobune, et on kodus.. enda inimestega. Igakord kui talli läheme hirnatab ja kukub mörisema, see pilk tema silmis, kui ta nõuab, AUSTADES SAMAL AJAL INIMEST, silitusi ja komme, tema ainulaadne iseloom, tema heatahtlikkus, tema usaldus inimeste vastu, tema püüdlikus käituda õigest, tema mänguline iseloom, tema koostöö aldisus, tema.. TEMA.
Mingine päev mängisin temaga maneesis. Kui mina traavisin, traavis tema, kui mina galopeerisin, galopeeris tema, kui mina seisatasin ja tegin puhitus häält, tegi ka seda tema, kui mina hakkasin oma jalgu joostes mega kõrgele tõstma, tegi seda ka tema, kui mina jooksin üle tõkke, hüppas tema mulle järgi.. Kui ma temaga mängima hakkasin, teda näpistama ja "ründama" mängis ta mulle 100% vastu, täpselt nagu oma liigikaaslasega. Ja mis juhtus lõpus meie vahel.. Ta tuli minu juurde ning ta hakkas mind hammastega õlapealt sügama, just samamoodi nagu hobused omavahel "kallistavad" ja üksteise turjasid sügavad. Ausalt, see tunne tõi pisarad silma. Ma ei saa aru, miks mulle alati just need erilised hobused satuvad. sest iseloom on esimene asi hobuse puhul, mida ma hindan.. oijah.. mida ma selle sildompoisiga teen.. raske otsus jällegi. Õnneks varsti hakkame ka kodus talliehitusega uuesti tegelema, siis saaks ta järsku koju tuua ja talle mõne seltsilise ka soetada (kasvõi rendile), et tal igav ei hakkaks.


Hetkel on küll selline tunne, et
Sa tihti vaikid ja ma aina jutustan
sul meeles needki mida mina unustand
sa ütled JAH aga kuulda tahan EI
Sa unistad kui iial ei saa olema meid..

ei vaja sind ma, ma niigi vaevu hingan...


(kahjuks hetkel küll selline tunne...)

4 comments:

Anonymous said...

hmm.. niikurb...
Miks selle hobusega nii halvad lood on ? sellesmõttes, et miks ta sporditegemiseks ei kõlba vms ?

bermufa said...

eiei, oled asjast valesti aru saanud. sporti kõlbab ta vabalt, lihtsalt seral oli nii palju teisi nüansse, mille kohta mulle Beto valetas. ei taha sellest hakata hetkel rääkima, aga sinna kuulus see jama vanusega, pass jne jne jne

Anonymous said...

aa, ookei..
nõme kui nii valetatakse ;/

ツNöpsu♥ said...

Kuidagi väga mõnus sissekanne :) Super! Sellist hobust tahaks endalegi...
Soovin teile kõike head ja loodan, et teed teile mõlemale head ja õiged otsused :) Ole tubli! :P

My Playlist