Tuesday, April 20, 2010

Vastik s*tane närakas, lammas, p*rse uss ja taunisündroomiga loll elukas

Ma olin eile nii püha viha täis, et ma aussõna oleksin käe peaagu Sildomi vastu tõstnud esimest korda. Ma tellin talle megakalli varustuse, megakallid vatnikud ja pinded ja tema loll lihtsalt rebib need puruks, endal muidu koguaeg pinded tallis peal. Siis veel LIKIT kivi.. Selle asemel, et kivi lakkuda, tema näris hoopis selle nööri ja plastik osa läbi, niiet nüüd on kivi hoidja ka katki... Krt päris ostan talle kunagi enam midagi rsk... Okei, eile tellisin uue geelpadja ja metallist jaluse alused aga see on ka viimane kord! Uued kalossid muidu istuvad väga hästi tal peal. Okei, ma nüüd veits rahunesin maha. Hiljuti käis mu vend teda oma sõpradega vaatamas ja siis näitasin kuidas hüpatakse jne... Lihtsalt blokkis mingi madala kasti ees, kuna seal taga teise valge kasti peal oli fliistekk.. Kui fliis ära võeti hüppas nagu linnuke. mina ei tea mis tal viga on, ise nii vana loom ja krt ikka käitub nagu väike varss. Igatahes mu venna ratsutas ka temaga! Algul ütles, et mõtles, et hobused haisevad nagu lehmad, laut on ju laut, irw, aga siis pärast nuusutas sillut ja ütles, et ta lõhnab sama hästi nagu nende toakass :)Peale selle on Sillu mulle nagu räigelt pähe hakanud istuma, ülbab ja tõmbleb ja iriseb... Eile hüppasin mingit pisikest rida, siis seal käitus väga hästi ja näitas üles ka pisikest entusiasmi, seega sellega ta natuke heastas kõike. Täna õhtul igatahes Marini hüppetrenni, vaatame, mis saama hakkab. Muud ma ei oskagi rohkem kirjutada. Aa, nüüd hakkab kiireks minema. 23-25 läheb mul kodus talli ehituseks, homme viin Sillu Anne-Mai juurde, 2.mai Perilas võistlused, minu ja mu muska suur sünnipäev 15.mai, samal päeval ja järgmisel Lootuste Karikas jne terve suvi läbi võistlusi. Hirmus hakkab, ei viitsi enam. Nagunii magan päevad läbi, jään ennem kella üheksat magama ja ärkan hommikul kell 12. see pole normaalne. Aga ma igatahes loodan, et sillu parandab ennast, muidu ma varsti annan talle naha peale.

1 comment:

Bertha said...

Kuule, aga jäta järgmine kord hobusele boksi külge kiri, et ta oma asju ei lõhuks =D

My Playlist