Thursday, May 6, 2010

Tervist.
Päris ammu pole kirjutanud, pole nagu aega olnud, olen tööl olnud koguaeg. Vahepeal viisin Sildomi Anne-Mai juurde, aga kuna ma peale tööd ei jõudnud kunagi talli minna, siis tõin ta tagasi kasvandusse, sest seal sain temaga töö ajal ka sõita. Pidin ka võistlema minema kasvanduse hobustega (eksi-Naksi ja Luther), ka Sildomiga, aga kuna mul tuleb 11.mai operatsioon, siis jääb kõik ära. Aga õnneks tekkis Sildomile Metsa Talus uus ratsanik Rando, kellega Sildom väga heaks sõbraks on saanud. Käisime ka eelmine nv Perilas võistlemas, minule nende sõit väga meeldis, ilus, rahulik, kindel tundus. Nüüd 15.mai (minu sünnipäeval) lähevad nad ka Toris sõitma 100 ja 110, aga kuna Rando tahab suvel PC'l temaga harrastajaid sõita, siis 120cm seekord veel ei saa minna. Tänane trenn Sildomil ja Randol oli igatahes nagu mega vinge. 125-130cm rada nagu nalja, tõesti ilus oli. 1 tõrge tuli korra sisse 135 kasti ees esimest korda, aga noh, Sildom oli ka üsna krampis ennem seda tõket ning vahtis ringi, aga pärast hüppas megalt! Neil kahel kutil sobib omavahel ikka väga hästi, minul on juba 90cm ees junn püksis :( Tore igatahes, et Sildom on endale sobiva ratsaniku leidnud! :)
Aga mis siis veel.. Polegi midagi rohkemat nagu lisada, kiire-kiire olnud, peretülid ja palju magamata öid on olnud :D 15 igatahes Sildomil võistlused, 15 peame minu ja Cristjani sünnipäeva koos, kes end sõbraks peavad, võivad tulla :D
Ahveel, eile mõõtis Andres KAllaste Sildomi ära, ta TK on 177cm, rinnaümbermõõt 205cm, kämmal 20.5. Selline poiss siis.





5 comments:

Grete said...

päris kõrge:D

bermufa said...

mismõttes misasi :P

ülle said...

Sildom (blond!)!

bermufa said...

aaa :D nüüd on kõik selge :)

PonyPower said...

mina olen ka 177 kõrge :D:D:D (KÕIK PEAVAD TEADMA :D)

My Playlist