Wednesday, May 19, 2010

Viimasele teekonnale lahkus meie seast Sildom..

Eile õhtul kell 17.46 lahkus meie seast minu ja mu pere armastatud Sildom (de Smoothy). Eile just üks sõbranna ütles, et jõudnudki veel ennast Eestis tõestada. aga jõudis küll- meile, kes teda armastasid, jõudis küll..
Olime hobuste karjääris vees jalgu jahutamas kui üht
äkki Sildom pistis karjääri keskpunkti täis raksuga punuma, ükshetk kukkus suurde auku (põhi kadus alt), vesi läks kõrva ilmselt ja alla minuti kadus ta vee alla. Ei osanud ujuda. Mu poissmees hoidis tema pead veel nii kaua vee peal kui suutis. Ta ütles veel, et Sildom oli tall silma sisse korra vaadanud, teinud oma viimase hingetõmbe ja vajunud põhja.
Millised lootused tema peal alles olid, milline hobune, milline parim sõber..
Puhka rahus, mu kallis!

1997-2010

19 comments:

Karin said...

Siiras kaastunne!

Jaana said...

Sõber, hüvasti, mul ees on minek.
Sind ma kaasas kannan südames.
Tunnen nüüd, et ükski lahkumine
ei saa lõplik olla iganes.

Nüüd, kus me ei kohtu, palun ainult ühte:
ära ole minu pärast kurb.
Sündida maailma on nii lihtne.
Sündimisest lihtsam veel on surm.

S. Jessenin

Mõtetes kogu südamest teiega,

Jaana

Anna Pindam said...

Ei ole õige öelda, et hobused
tulevad ja lähevad.
On hobuseid, kes tulevad ja kunagi ei lähe...

Katsuge neil hetkedel tugevad olla!

Kähmakas said...

Nii õudne... Tunnen tohutult kaasa!

Sandra . said...

Vaene hobune , Vaene sina .
Tunnen südamest kaasa .
Las ta puhkab nüüd rahus .

e said...

Kaastunne ka minu poolt. R.I.P. Sildom!

Marleen said...

Tõsiselt vägaväga kahju, et selline õnnetus juhtus :(. Sügav Kaastunne (W) R.I.P

Anett said...

KAASTUNNE! Lihtsalt kohutav, mis võib nii järsku juhtuda. :( Ole tubli.

Ellu said...

Sügav kaastunne, ole tugev!

Unknown said...

Pisara toob silma :'(. Ma hoidsin teile nii pöialt, kahju, et nii juhtus :'(.
Ole tugeb Riin.
R.I.P Sildom (w)

Marilyn said...

Pisar tuleb silma seda postitust lugedes. Jubejubejube kahju, sügav kaastunne !

Meeli said...

Natuke kahtlane ja segane see vette jooksmise jutt, aga ilus legend siiski. Eks te vaid ise teate, mis seal täpsemalt juhtus...

bermufa said...

Oot oot misasja.. Meeli, su jutust annaks nagu välja lugeda, nagu oleks mina ise selle hobuse ära uputanud vms.. Pole vaja targutada, kui asjast midagi ei tea- sai öeldud, ma olin hobusel seljas, olime põlvest saati vee kui hobune pistis järsku jooksu sügavamale, olgu öeldud, et hobuse ESIMENE kaitseinstinkt on põgenemine ehk ette jooksmine! Koos megakalli täis varustusega tahtsin teda ära uputada või... Mida asja sa ajad. ära mõtle asju üle ja anna inimestele natuke asu, me ju alles leiname!

ülle said...

Jah, mind ei olnud seal ..., mõte tiksub pidevalt, kas minu sealolekust oleks kasu olnud...
Hobune oli täisvarustuses, käis koos kahe teise trennikaaslasega arsti soovitusel maastikul JALUTAMAS..., läksid veepiirile jalgu jahutama; kolmas pealtnägija oli väimeespoeg - tema hüppaski peale Ingre kukkumist Sildomile vette järele ja püüdis Sildomi pinnale tõusmisel ta pead hoida - kahjuks ei suutnud pikalt, sest 4-5-6m sügav seal vähemalt: külm allikavesi... Oleme leinas. Olgu Jumal Su õeluses Sulle armuline, Meeli.

ülle said...

Ja et ei hakkaks veel midagi keegi aretama, siis kukkus Ingre peale peale hobuse esimest hüpet sadulast maha hüppamisel... veeres vette, kui püüdis hobust ratsmetest kalda poole pöörata.

Grete said...

Meeli, mitte, et ma arvan, et sulle oleks vaja tõestada, mis juhtus, võin inxi kaitseks öelda, et ma olin ka seal ja nägin mis juhtus. Tegu oli väga traagilise õnnetusega, kus keegi ei olnud süüdi. Kõik oli täpselt nii nagu Inx oma blogis kirjutas. Kahju kui üks inimene nii õel võib olla. Aga mis teha. Kahju, et ühele suurepärasele hobusele ei saa isegi austust avaldada ilma, et intriige tekiks.
Ülle: Ma kardan, et sellises olukorras saab ennast päästa ainult hobune ise. Isegi mõtlen, oleks pidanud vette jooksma, aga olin lihtsalt šokis ja kardan, et ei jõua mitmekesigi suurt looma veepeal hoida. See on lihtsalt ebaaus õnnetus, mis oleks pidanud olemata olema. Paraku ei too teda enam miski tagasi. Sügav kaastunne teile mõlemale!

Liina said...

Ükski lohutus siin ei lohuta. Siiras kaastunne!

Age Martinson said...
This comment has been removed by the author.
Age Martinson said...

Aega on küll mööda läinud aga avades see postitus ei saa jätta ära nuttu :S Tõsine kaastunne :( Aga olite tublid !

My Playlist