Friday, August 27, 2010

Orsussu


Nii siis. Esmaspäeval vist ratsutasin temaga, ratsutasin grupis, aga eriti ei mäleta midagi. Aa, galopis oli juba päris hea, selline rahulikum kui muidu. Mingi väike süsteemaatika oli hüpata ka, kõik latid 50-60cm kõrged, 3 või 4 tõket järjest. Kuna trenni lõpuks oli Orsu nii väss, siis tulin need korra ära ning lõpetasin. Ta viimasel ajal väsib üsna ruttu, olen täheldanud.
Teisipäeval oli sõites päris mõnus, vahtis küll jubedalt ringi, aga üsna OK oli. Galopp oli küll hea. Mõnus, aeglane, samas tempokas. No mõnus oli kui hobune vahelduseks tööd minu eest tegi. Kui võtsin ratsmekontakti tugevamaks ja surusin tagant rohkem peale, siis hakkas mõnusalt kokku jooksma. Tegime nii mõned korrad, teisest jalast ka ning lõpetasime.
Kolmapäeval ei käinud Toris, Orsu puhkas ja mul oli väga paha olla teisipäevasest peost.
Neljapäeva hommikul tuli emps mulle linna järgi ja tõi mu koju. Sõin, jõin ja panin riidesse, et aeg Torisse minna, vaja kella viieks seal olla grupi treeningus. Ja vaatan siis kella, kell hakkab 10.00 saama.. Mul oli wtff ja siis tuli meelde, et ma magasin linnas, kust mind toodi kell 7 koju. Tavaliselt kodus magades ärkan kell 13-15.00, siis aega tunnike kaks, et end trenniks valmis sättida ja siis minekut teha. Nojah, ajasin sassi unise peaga, my bad. Igatahes vahtisin siis filme ja möllasin netis kuni õige aega kätte jõudis, läksin Torisse. See trenn oli siis mõeldud hüppetrennina (mina ei loe hüppetrennideks neid trenne, kui tulen üle 50cm lati traavis max 5x). Orsu päris esimene, pikem ja õigem hüppetrenn. Eks ma arvasin alguses, et vaid madala parkuuri sõidame kaasa. See läks nagu nii ja naa. Seda lainet, millel punased kapiuksed all olid, ei suutnud ta ei soojendus hüpetel ega ka parkuuri ajal puhtalt hüpata. Pööras hästi, ei vajunud eriti kusagile, ei pannud ajama. Mõnus oli. Süsteem aga jäi meile üli kitsaks (ma ajasin veel edasi ka, ei küsinud loll vahet ka) ja tõmbasin ta sealt vahest välja ning tulin uuesti ja lasin Orsellal enda töö ära teha. Kõik klappis ja ilusasti hüppas. Siis sõitsid kõik teised ka ära ja siis nimetati need, kes trenni lõpetavad, kes ei hüppa rohkem. Minu nime seal polnud, mõtlesin, et ilmselt sõidan korra veel selle parkuuri läbi. Aga ei, plats tõsteti hoopis kõrgemaks ja rada muudeti. Mul läks junnu jahedaks aga teadsin, et saan Orsu peale loota. Nii ka läks, kõrgem parkuur oli vist suht vigadeta, tuli isegi esimest korda kõrget lainet puhtalt jeee, aga teine kord ajas jälle maha irw.. Aga päris hea oli, selline kiire reageerija, vahetas jalgu ise igal pool jne. Süsteemi ma ei tulnud, see oli LIIGA kõrge meie jaoks (110 vist) . Teised oli sellised pisemad, alla meetri (80-95).  Aga mõnsalt hüppas Orsu igatahes. Tubli oli. Kui madalas parkuuris oli umbes 8-9 hüpet vaja teha, siis kõrgemas tegin vaid 5-6 hüpet. ja neist piisas täiesti.
Sama õhtu oli Toris pidu, Ksenku ja Marini ärasaatmis party. Jube kurb on, need tüdrukud on nagu nii lähedaseks kõigiga saanud ja nad on teinud Tori HK's nii palju head tööd. Jään neid väga igatsema. :'(
Täna, reede, lähen ka kasvandusse. Mu musike (Liina) tuli Soomest tagasi ja lähme temaga koos. Peame minema varsti ultrahelisse ka, vist oli 30 ja siis saame teada, kas on kindlalt meil poiss tulemas! :P Seniks aga nägesh ja kirjutamiseni!

               Orsella peale väsitavat trenni joomas Kellukest.



*EDIT:  Ma ei näe korralikult tõkkeid, kui mul prillid ees. Need hakkavad silmade ees virvendama, seega ma ei saa rohkem prillidega hüpata. Ja mul ei ole raha, et läätsesid hetkel osta, kes toetab mind rahaliselt? :D Tglt tahtsin veel öelda, et kuulake Netsky 2010 aasta uut albumit, see on lihtsalt parim!!


Päikeselist sügist,
Riin

7 comments:

ツNöpsu♥ said...

Palju Eestis need läätsed üldse maksavad? :P Mul ka läätsed, aga sain need Taanist ja kuuks ajaks sain väga hea hinnaga - 300 eeku :D Aga mis hinnad Eestis on, seda ei oska isegi mitte ette kujutada :P

liis said...

Netist vist kõige odavam tellida. 3 paari ca 500.- :) (O2 optix)

bermufa said...

Mina kannan selliseid läätsesid, mis võivad kuu aega ees olla ilma eest ära võtmata (ei pea laskma silmadel puhata, kuid siiski, kord nädalas võiks seda teha) ja vist 360 on hind. Tavaliste paari hind oli vist 180 vms.

Liina said...

Mul maksid näiteks 3paari ühekuulisi poest ostes 425.-

ツNöpsu♥ said...

Siis polegi kõige hullemad hinnad :) Võin välja teha, Riin, kui tahad :D

bermufa said...

Tavai, Marza :D:D Tee välja mulle mõni paar :D Liina, kas need kuu ajalised olid ikka sellised, millega võid magada ka?

Liina said...

Ei, need on need ikka, millega ei või magada.

My Playlist