Thursday, June 2, 2011

Ma ei tee ennem ühtegi postitust, kui mul pole 160 jälgijat. :-P Siis on 160 postitust ja 160 jälgijat, niiet ise teate. Ennem ei kirjuta kuidas meil Pärnas võistlustel ka läks, arvestades asjaolu, et mu hobune on olnud rivist väljas nädal aega. Aga nüüd on korras. aga ennem võistlusi ikka ei sõida enam. pole aega.
ps: ma lähen täna kooli lõpetamisele. Lõpetasin ainult viitega :-) Saan stippi. Nänänä.

Ja kust saab vaadata, kui palju inimesi su blogi igapäevaselt loeb? :-D
Tegelt tegin naltsi, ma vahest ikka kirjutan. :-)

3 comments:

anett said...

lähed oma dashile, sealt edasi blogi alt stats ja sealt peaksid nägema.

R. said...

Nääh, palun kirjuta ikka. :( Elad üle see 2 lugejat...

bermufa said...

Mul oli ennem 152 ja nüüd 158 :-D Niiet juba toimub miskit, irw. tglt ma tegin naltsi aga pole väga aega hetkel kirjutada :-)

My Playlist