Sunday, June 26, 2011

Jaanipäev läbi ja homsest talli tagasi.

Mul oli üle aasta aja puhkus.. :-P Neli päeva :-) Võrumaal oli üli äge, tegelt oli ka väljaarvatud mõned öised intsidendid :-D Aga ma räägiks pigem ainult ühest asjast. Nimelt, ma saan ju kodus niiiii vähe ratsutada, et pidime muidugi minema "laadale" ka ratsutama ja maksma selle eest :-D Ja ma valisin ühe hobuse, kes nägi nii tuttav välja.. Meenutas mulle hirmsasti kedagi, aga ei tulnud meelde, keda. Hästi armas oli see, et need naised, kes pakkusid ratsateenust tundsid mu ära ja vastates mu küsimusele, et kas tohin lahtiselt sõita öeldes muidugi, sa ju ratsutad Orsellaga muidu :-) Igatahes tuli välja, et minu hobuse isa on Fanfaar. Asi pakkus mulle üha rohkem huvi ja küsisin hobuse nime. Faila!!!!!!!! FAILA!!! Küsisin kohe, et kas ta on ostetud mõne aasta eest Sõnni talust ja sain vastuseks jah! Niiet vot mis lugu! Minu onu hobune oli ta. Kui me väiksed Maarjaga olime, siis käisime veel temaga ratsutamas ja hüppamas ning tahtsime isegi võistlustele minna :-D Hea, et ei läinud, me oleks oma margi maani teinud (mitte hobuse pärast, enda :-D). Sõnni talu on minu kodust linnulennul umbes 1-1.5 km :-). Aga hästi tore oli teda kohata. Näeb oma ea kohta hea välja, kuid veidi väsinud olemisega oli (aga pole ka ime, nad olid terve päev juba sõidutanud inimesi). Oleks talle leiba pakkunud, kui mul oleks vaid olnud :-)




4 comments:

kerstin said...

Ega sul rohkem pilte pole? Mina ja sõbranna (Inga) olime need kes Faila ja Unitaga platsis olime

bermufa said...

Otsin ja saadan sulle :-)

bermufa said...

Ups, olen vales arvutis ainult.. Saan teise arvuti õhtul, siis lisan fotoalbumisse ja saadan lingi sulle :-)

bermufa said...

http://fotoalbum.ee/photos/hoshinosenshi/sets/1180267/

Pildid siin olemas nüüd :-)

My Playlist