Friday, April 20, 2012

Ma olen nii tubli, et siia kirjutan!

Täna oli Orsellaga hüppetrenn, hüppasime parkuuri- 11 tõket järjest. Madal parkuur (100cm) oli väha hea. No tõesti oli hea.. Suutsin vaid viimase tõkke põhja sõita, aga suksu päästis mind ilusasti välja. Nii super relaxed... Nii hea oli. Mõnus oli sõita tõketele peale ilma, et peaksid teda jõhkralt tagasi hoidma, ilma, et oleks pead lakke visanud, peale tõket ka kohe jätkas omas heas rütmis. Terve aeg mis me sõitsime galoppi ja traavi muudkui puristas iga sammu ajal. Kõrgem parkuur (115cm) oli ka tegelt väga hea, hobune toimis ja oli korras. Aga läksin vahepeal ise tõkete peale nats liiga õhinasse ja kippusin üle ajama, muidu oli mõnus. Lasi end igatpidi painutada ja ootas tõkked kenasti ära. Ühe tõkke ajasime trenni jooksul alla ka, see oli üks rida. Meile üsna kitsas vahe, mina sain 18.5, Laura 20m ja Helen sai üldse 21.5 :D Viis fuleed sobis meile sinna vahele, neljaga kartsin kurvis külje maha panna - meil ju väike manees :) Neljaga muidu hüppas nats paremini. Pärast proovisin üht lattaeda nurka hüpata eraldi, lasin tõsta. Nii väike tundus, pärast mõõtmisel osutus 130cm ja ma olin deefuuuq näoga, et mismõõõttes nii kõrge ja mismõõõttes Orsella seda puhtalt ületas ja mismõõõttes mina isegi ära midagi ei susserdanud :D Hea trenn oli.
Siiani on trennid üldse head olnud, loodan, et jätkame samas vaimus ka pühapäeval Sammuli võistlustel!
Täna sõitsin Orsellaga kannustega üle pika aja. Pole julgenud talle peale neid panna, ta tavaliselt nii särtsakas ja fresh all the time, aga võistlusteks vast igaksjuhuks oleks vaja neid. Mingit vahet ei olnud, kasutama kordagi neid ei pidanud ja ei muutnud hobust segaseks, seega täiesti rahul.
Hommikul tegin ratsapoes saja eurise laksu jälle, sain uued säärised endale. Pean nendega võistlema ka, sest mu ratsasaapad paraku ei näe sedamoodi välja, et neid võiks kusagil avalikul üritusel eksponeerida. Lisaks sai Orsuss uue linimendi, ülisuure saba-laka balsami, plekieemaldaja ja shamponi suve hooajaks, lisaks ka suure karbi suhrkut.
Veel tahaksin mainida, et kui mu trennilapsed võistlustel sama hästi sõidavad, kui täna, siis ma olen nende üle super uhke ja ei peagi oma kehva töö pärast maa alla vajuma! :D Kõik ratsanikud ja hobused/ponid hüppasid täna võrratult hästi :) Ma tõesti loodan, et tänane päev kandub üle pühapäeva ning kõik sujub sama kergekäeliselt, kui täna.
Eks annan teada, kuidas meil võistlustel läheb :)

Soovige meile kõigile edu ja hoidke päidlad pihus!
Rinsu :)


No comments:

My Playlist