Thursday, April 19, 2012

Orsellake on tilluke, kuid ta on armas minule..

Orsella sai rauad täna alla. Ratsutades oli tubli, kuni kari sisse tuli, siis hakkas taidlema.
Cumberlandist ma rääkima ei hakka, ma ei taha oma närvirakukesi tema peale lihtsalt kulutada rohkem.
Täna jõudsin suts ennem üheksat talli ja õhtul suts enne üheksat koju :D Ootasime Veikot. Mul said kasvanduses peaagu hobused otsa, keda sõita.
Homme ratsapoodi Orsellale stuffi kokku kraamima.

Pro olin ka. Lõin endal penitsilliini nõelda (no see ikka jäme varras) läbi sõrme :D Sõrmes augud ka sees, ühest kohast läks sisse ja teisest välja. Ma ehmatasin nii ära, et tõmbasin kiiruga välja. Haiget ei saanud ja siiamaani ei valuta- ma ilmselgelt olen nii hea süstija  :D Verd lippas julgelt. Aga muidu oli fun. Tõenäoliselt kvalifikatseeruks ma automaatselt paraolümpiale.

Tegelt mu tänasel postitusel pidi mingi point ka olema. Tahtsin millestki rääkida, aga las ta jääda. Juba unustatud.
Mõned pildid ka:














3 comments:

Kristhel Vaht said...

Ma juba ootan Sammuli võistlust, tahaks kangesti pildistada teid seal :) Näete head välja!

bermufa said...

Oh, siis saab vähemalt häid pilte! :) Vaata, et sa ikka end kohale ka vead, ära alt ära hüppa! :D Nüüd sul juba lubatud, et oled kohal, niiet proovi sa vaid :D
Pöidlad pihku jah meile! Loodan, et läheb hästi, trennid siiani paljulubavad!:)

Kristhel Vaht said...

Kui Janne auto edukalt vastu peab ja mul kaamera maha ei kuku, ptui-ptui-ptui, siis oleme kohal, saad tpelt häid pilte! :)

My Playlist