Friday, March 27, 2009

..sest ma olen..

.. olen alkohoolik! kõik mu teed viivad alati poodi.. :')
hea laul. kuulake: 10-6 alkohoolik. 
eniveis. Ma ei taha siia midagi kirjutada. Pole midagi kirjutada. Lihtsalt nagu... Mõttetu värk, ratsumine sakib sajaga ja ma ei taha tallist vabalajal mõelda, kui tropp ja halb sõitja ma olen! EPIC FAIL!
Lisan ainult, et ma ei saa enam Landoga hakkama. Talle on kevad pähe hakanud ning ma ei suuda temaga isegi käekõrval käia. Vehib peaga, jalgu vedrutab kõrvadeni, saba püsti, korskab ja mängib noort pisikest täkku. Sõites üsna sama välja arvatud siis see, et veab ennast ratsme taha hullemini, kui muidu ja sealt rebib ennast peale 5 sekundit laksuga lahti. Jookseb jumala krampis üle keha, nagu ratsme pikemaks lased hüppab tagujalgadega esimestest ette ja lööb takka. Ta nii palju perutanud viimasel ajal sõites. Hüpetest ei tasu rääkidagi... Hüppab 30cm risti nagu 130 cm. See nädal on eriti halb olnud, eelmine nädal oli palju normim, hüppas 150 (kolmene rida, jalad jäid eelmisesse okserisse sisse ja siis tuli ka 150 alla aga 145 vms jäi peale). Ah las ta olla, see nähtus on mööduv. PEAB OLEMA, sest muidu ma tõepoolest sebin tuttavatelt räpparitelt relva ja lasen endale kuuli pähe..

No comments:

My Playlist