Sunday, March 8, 2009

talli.. tahan talli!

:( Käisin Landoleti vaatamas eile (laupäeval) ja ta tundus nii õnnelik!! Panime ta koplisse ja seal ta ainult perutas ja kihutas ringi. Oleks paras aeg hakata Landokaga uuesti juba sõitma, aga ma olen ju haige. Tavaliselt mind eriti ei morjenda enda enesetunne, aga antud hetkel ma lihtsalt ei jõua ega suuda. Püsti seistes läheb juba silme ees mustaks, koguaeg nii halb ja väsinud olla.. Köhin nagu mingi vana kopsuhaige, palavik on kestnud juba nädal (keskmiselt 38 koguaeg või veits peale), kõige rohkem oli palavikku paar ööd tagasi- 41.5. Ainuke asi, mis puudub, on nohu. Aga ma olen jube positiivne inimene ja leian ka haiguses meeldivaid asju, näiteks, palvikuga ei lähe söök alla ja võtab rasva maha + ma olen oma kõhulihased juba jube ilusalt prinki köhinud :D:D:D Tahaks juba ruttu terveks saada, terve elu seisab hetkel. Haigeks jäingi peale seda laupäev vastu pühapäev ööd kui olin T&T sünnal. Kristjan kah sellest ajast haige ning sellepärast teda ka ei näe väga tihti ja kui näeb, siis ka max pooleks tunniks :( Oeh jah, haige olla on ikka vastik...

2 comments:

Grete said...

kõhulihased prinki köhind:D:D:D Aga jah, vaata et sa ikka terveks saad.

bermufa said...

no tegelt ka, kõhulihased on kõvad nagu kivid :D eks ma ürita jap..:)

My Playlist