Wednesday, March 4, 2009

me, sarcastic?? Nooooooo !


Las ma veedan, koos Sinuga neid 
päevi. 
Ära mulle selga keera, kui enda ees näen Sind.
Las ma veedan, koos Sinuga neid päevi.
Mind õnnelikuks muudad, kui jälle taas näen Sind!

Sul on saladus, eks-eks,
aa mul on sest po*hui,
see pole saladus, et Sul on minu südames
 koht!
Sa mõjud mulle kui Tex-Mex
ja hommikune kohv,
justkui soe tekk ümberkantud tähenduses noh.

JEEE! Landolet hakkab vist tervenema! :) Laupäeval panin ta vist õue, sellest on pildid ka allpool. Tuju oli juba erksam, sõi veits rohkem, kui muidu. Õues lippas natukene aega, kuni suure kima pealt kurvis külili käis. Siis ema üritas teda veidi jalutada, aga siiski arvas hobune, et parem on üksi joosta, tõmbas end lahti koplis. Jooksis ja pukitas veel veidi aega ning panime ta tuppa sooja tagasi.



Jooksmisele ja pukitamisele toimus järgmine
- mats ja maaühendus :)





Pühapäeval ei jõudnud kahjuks talli, (laupäeva õhtu- pühapäeva õhtu) oli see-eest nii tore party Soometsas Triinu ja Tanari sünnat pidades. Midagi erilisemat rääkida polegi, ainult veel, et

Jee, mõtlen Sust, tead et
mõtlen Sust head eks!
Mõtted mu pea sees
ütlevad read need:
mõtlema pean meist,
oled mu peas, beib,
kui vajad mind siis tea, 
et olen ma seal, beib!


Eile käisin tallis, esmaspäeval ka ei viitsinud veel minna :$ Landokas oli igaathes PÖÖRANE!!!! Tegin talle eel- või siis viimase antibiotsi süsti, otsustan alles, kas teha igaksjuhuks 1 kord veel kahe päeva pärast või ei. Süstimine oli muidugi eriti äge alguses. Mu ema polnud veel jõudnud boksis hobust nööri otsa võtta kui mina olin juba süstlaga tema kaela juures, hobune igatahes pani padavai putku ja keerutas üksi enda boksis ja ei tahtnud, et talle süsti tehakse. Täiesti esmakordne käitumine tema poolt, aga pole ka ime, kui 5päeva järjest teda mingist elevandinõelast süstisin. Nüüd vedelam antibiots, saab peenema nõelaga teha. Saime poiska kinni, puhastasime kaela ära, torkasin ära süstla ja vsjoo, asi ants. hea, et peenemate nõeltega see kuur ära lõpeb, siis ehk ei jää süstlaid kartma. Õnneks lubab end ideaalselt süstida, seisab paigal nagu väike nukuke :) Hobune õgib nagu pöörane!!!!! Aga ennem, kui trenni pole teda veel pandud, pole mõtet ka toidukogust suurendada (saab hetkel jõusööta 1l x 0.5l x 1l, tavalisel 3l x 2l x 3l+1l). Panime ta õue, aga ei saanud teda seal üle 5min hoida, sest ta ainult jooksis ja vehkis enda peaga nagu mingi noor täkk, higiseks ei tohi ju ajada teda, pärast jälle põletab kopse. Aga jah, poleks iialgi uskunud, et on metsikult hea meel näha oma hobust käitumas nagu viimane tropp ja õgimas nagu siga! :) Jah, meie vana hea Landolet on tagasi, jeeess!!!!! :)

*Landokas on ilmselt (ptüi-ptüi-ptüi) oma kopsupõletikust üle saanud. Sellepärast ongi käes nüüd minukord sama haigust põdema hakata! või siis vähemalt angiini, bronhiiti, mida iganes :)*

2 comments:

Müü said...

Ahahaaa, see on eriti hea lause "laupäeval panin ta VIST õue, sellest on pildid allpool"...nagu ei saanud päris täpselt aru kas panid v ei pannud aga pidlid on ikkagi sellest kui ta seal oli :D

bermufa said...

:) ma alguses kahtlesin, mis päev oli ja hiljem ei viitsinud üle lugeda/kontrollida teksti :) vabandust, kui see su tundeid riivas ;)

My Playlist