Sunday, November 22, 2009

landoleti uus kodu

Nii, Landolet jõudis uude koju Luunjasse oma uue perenaiskaga :) Soovime neile palju palju edu ja ilusaid tulemusi. :)

Järgmine nädal lähen Eestisse, siis kohe Luunjasse oma kullakest vaatama. Lubasin Kristile aidata ta ka ära klippida, sest noh.. Ma olen ju sellel alal profesionaal;) Et noh, järsku lööb Landolet mu terve käe ka sodiks klippimise ajal nagu OuiOui :D Landokale toon kaasa ka külakosti, mida tallist sain ;) Betol olid mingid katkised martingalid kusagile kappi visatud ja ma küsisin, mis nendega peale hakkan. Käskis ära visata, sest tal endal uued. Ma küsisin, et kas ma ühe neist kokku suudan panna, siis kas ma endale võin võtta. Vastus oli, et kui sellist rämpsu tahad, siis võta :D Igatahes on tegu Pessoa legacy elastik rinnarihmaga mis näeb välja täpselt nagu uus ;) mulle meeldib ja mitte vähe! :P Pilt: http://www.equishopper.com/p-10843-pessoa-legacy-elastic-breastplate.aspx klikkige pildil, et näha suuremana. Mul kuldsed pandlad ainult :) Natuke nipet-näpet sain veel talle, varajane jõulukink noh :) oeh, kuidas ma teda igatsen! Aga ma nii õnnelik, et ta endale tubli ratsaniku sai, kellega hakata Eesti juunioride (miks mitte ka välismaa) edetabeleid vallutama! ;)

13 comments:

S_T said...

Vanamoodne, nagu ma olen eksole, on räme imelik vaadata kedagi teist peale sinu Landoleti seljas:( Vaatasin täna teie üht videot ka..Küsimus on aus.
A mis sa siis tegema hakkad, kui Eestisse tuled jälle tagasi elama:P?

bermufa said...

Heh, eks paljudel on, ka mul endal :P Kui Eestisse tagasi tulen, siis oleks nagu aeg mõelda kooli lõpetamisele... :$

VAS said...

Kindlasti hakkavad nad rahvusvahelisi sõitma & võitma ;)

Kea said...

wow, Superkena martingal, mulle meeldib kaa (yyyyyyy).

bermufa said...

Vas, see et sina nii äpu oled ja seda ei suuda, ei lähenda, et nemad ei suudaks. Landoletil on ausalt öeldes piisavalt suur perspektiiv tulla Balti- või Skandinaaviamaades vabalt esi kolmikusse. Nüüd oleneb vaid sõitjast. Ei saa aru, mis värk eestlastega lahti, peaasi, et kellegil hästi ei läheks ning keegi ei tohi unistada ka mitte. No sellist skeptilisust kohtab ikka jube harva (ning ma olen paljudes Euroopa riikides käinud/elanud ning Eestis on see lihtsalt kõige hullem). Nagu vihuti surutakse kõigile meelele, et sa ei saa, ei suuda, ei oska. Mis mõte sellel on?

VAS said...

Ma ütlesingi ju, et hakkavad ;)

VAS said...

Veel seda, et ma ei tea sellest Landoletist midagi, aga kui ta nii hea on nagu sa väidad, siis Kristi on talle õige sõitja võidutsemiseks ;)

bermufa said...

Ma tõesti loodan, et sa saad oma pubeka east võimalikult kiiresti välja. Su iroonitsemist pole kellelegi vaja, veel vähem on see konstruktiivne kriitika või asjade paremaks muutmine. See ei käi ainult antud teema kohta, vaid peaagu IGA kommentaari kohta, mis sa avalikult netis oled kirjutanud.

VAS said...

See ei ole iroonia. Ausalt, ma olen enam kui kindel, et Kristist saab väga hea ratsutaja.
Miks sa pead arvama, et kõik, mis kirjutatakse on mingi mage ja hale iroonia??? Damn.

bermufa said...

üldjuhul kahjuks seda ta kipub olema. ma saan aru, et sulle paljud asjad ei meeldi (mul on sama värk), aga kõike ei pea kohe välja ütlema, mis sülg suhu toob. Sa oled lihtsalt hakanud mulle niiiii palju mind ennast noorena meenutama, et seda on lausa kohutav vaadata. Iga asja peale vaja miskit kraaksuda. Õnneks sain mina sellest üle, sul on ka aega. Ma ei hakka sinuga rohkem enam kraaklema ka, annan alla. Mul närve ka teistele asjadele kulutada, kui kraaksuda igasuguste VASsidega bloggeris =o(

VAS said...

Polegi vaja heatahtlikust kommentaarist ma ei tea mida välja lugeda ja vaidlema hakata siis ;)

Ingrid said...

Mulle tundub, et VAS tõepoolest vist ei mõelnud oma esimest kommentaari irooniaga.
Mis teeb edasiste kommentaaride lugemise väga naljakaks. :D

bermufa said...

Kuna VAS mind või minu hobust peaaegu iga kord kommenteerib väga negatiivselt või irooniaga, siis teeb see asja skeptiliseks küll. Isiklik viha tuleks siiski üks kodus voodoo nukkude ja minu pildiga välja elada, mitte Internetis.

My Playlist