Wednesday, November 18, 2009

Plaanid

Nunii. teen kiirelt mingi kokkuvõtte. Käisime siis nv Madridis võistlustel. Läks täiesti normaalselt, eriti võib kiita Nanat. Sõitis iga päev 110cm ja oli väga-väga tubli! Kõik korrad küll 4KP aga rajad olid rasked ja need olid Nana esimesed võistlused. Väga hea oli teda vaadata, isegi Beto suutis natuke normaalsemalt sadulas istuda, kui tavaliselt. Tubli tüdruk! Ramona sõitis kõik päevad puhtalt, vä 145cm ümberhüpped. Üks tuli maha, aga ta peaagu ei puutunudki seda. No igatahes on Ramona vorm märgatavalt paranenud arvestades seda, kui lohakas ta veel oktoobri alguses oli. Laupäevases 135cm sai Ramonovitšh teise koha. Sõitis esimesena, ootas 40 sõitjat ja siis tuli viimane neljakümne esimene ja tegi ta aja 0.01 sekiga üle. Oui Oui tegi kõik samad sõidud, mis Ramona, aga iga kord 4KP. mina ei tea, samamoodi- peaaegu ei puutunudki.
Võistlustel oli mul oma groom :D Pesi kogu varustuse minu eest, klippis pooleli jäänud Oui Oui ära, pani hobused valmis jne jne. Super lux tööd tegi.
Homme sõidame ära Marbellasse, ei tea, kes seal mu groomiks on, kuna tööd ma nagu eriti ju teha ei saa.
Järgmine nädal tulen ilmselt Eestisse mõneks nädalaks paranema, sest mul pole mõtet siin olla, kui tööd teha ei saa. Jõulude ajal koju kahjuks ei naase, sest need veedan hoopis Belgias CSI ***** võistlusel ;) Saime kutse sinna võistlema minemiseks.
Landolet läheb ilmselt Luunjasse elama sellest pühapäevast, soovime talle seal edu ja palju jõudu/jaksu Kristile ja Ummile (Raagule) :)

1 comment:

gristelö said...

vau kui super ikka. Mingi igalpool reisida. VÄÄÄGEVV, aga jõudu jaksu sulle edaspidiseks:D

My Playlist