Wednesday, November 11, 2009

purunenud kõõlused

Njh, Oui Oui lõi mind narkoosi all olles ja kõõlused nüüd sõrmes sodid. Tehti opp ja haigla arve läks üle 800euri maksma. Jube rõve oli ikka, haav oli nii sügav, et luu oli täiesti väljas ja paistis ning mingine veresoon oli pooleks ja sellest purskas verd välja lihtsalt. kohutavalt valutab. nüüd õmmeldi veresoon ja kõõlused kokku igatahes ja naha peal ka õmblused. peab paar nädalat kipsis olema.

aga hüppevideo Nanast: http://www.youtube.com/user/albeharari#p/a/u/0/1QtnRlVTw8M Beto ütles, et olen head tööd tema ratsastuse kallal teinud :) Ja beto naine kiitis mind selle eest, kui korralik ja puhas ma olen koguaeg :D Et tall pidi läikima.:P
Pidime täna öösel Madridi sõitma, aga kuna mul juhtus see õnnetus, siis lähme homme hommikul.

8 comments:

VAS said...

IU, vaene sina.

S_T said...

oi jah.. mõnus püss on ta küll. jube lai okser oli ja putukahääl meenutab kohati suve:D
aga parane hästi:P

krissu said...

sinu käpast on kahju aga no sorry vaan, see sinu ülemuss on väga vähe sujuv, hobused on head aga tema sõitmine küll mingit muljet ei avaldanud.

Carmen said...

Issand riiiin, sa ikka oskad, mul hakkas käsi valutama kohe :S
aga jah, ma mõtlesin ka, et ta vähe ilusamini ratsutab :D

anetta . said...

Kahju, et su käega nii juhtus :S. Aga ja , Nana ikka räme püss ja suht lai okser kamh :D .

bermufa said...

Kristiina, ma ei vaidle sulle absoluutselt vastu! :P Minu jaoks on see ka täielik müstika, kuidas need hobused üldse hüppavad. Siiani kõik muudkui kiidavad mind, et hobustel veab, kui mina sõidan/hüppan :D Aga njh.. Beto sõitis Ramonaga 145cm puhtalt see nv Madridis ja võitis 135 teise koha. Lihtsalt uskumatu.

krissu said...

heh, eks nii ole raske midagi head õppida, kui eeskujud just parimad pole aga kuum päike ja tsill elu kaaluvad teinekord selle üles. Sa peaksid vähe pressima, et ise võistlema saaksid, sest nii heade hobudega oleks hea päris sporti natuke teha...kogemusi saaks tohutult. Ravi käpp rutturuttu terveks ja sporti tegema!:)

bermufa said...

eeskujusid on mul siin piisavalt..:P Tallis üle on midagi 200+ hobust ja enamus on neist GP hobused kellel seljas profesionaalsed ratsanikud ja kes tõesti ratsutavad väga hästi (ja hobused on ka super ilusad nende all). Ja ma arvan, et olen juba piisavalt kogenenud ning täiskasvanulik selle kohapealt, et halbasid ratsanikke mitte oma eeskujuks võtta :D Trenni teeb ta õnneks väga hästi.

My Playlist