Wednesday, January 11, 2012

Müüa lai valik erinevaid hobuseid!

Kõikidest paar pilti siin lingil koos iseloomustustega: http://fotoalbum.ee/photos/hoshinosenshi/sets/1245813?page=1
 Muule informatsioonile vastan ainult FA, FB, bermufa@hot.ee või +37256150077 Riin,

Orsust midagi rääkida polegi, on paar nädalat puhanud juba.. MA ise väga haige olenud (olin ka haiglas) ja siis kui otsustasin temaga lõpuks sõitma minna, avastasin, et keegi jobu on teda koplis löönud vastu rannet ning see on üleni vett täis ja suur haav lisaks otsa. Kuidas tal alles juhtub noh :-D Ta on nagu warhorse, koguaeg on ta nägu lõhki ja karvutu, siis pidevalt on mingid kriimud jalgade peal.. Teised hobused jumala korras. Aga eks ta käib ise norimas ka endale keretäit. Igatahes süstisin talle 5ml dexaforti ja järgmine päev oli paiste juba alla. Sellegipoolest pole teda sõitnud. aga see-eest olen vikit sõitnud ja tema on väga tubliks läinud! Olen rahul temaga. Muud ma paraku ei oskagi rääkida..Kui juhtub midagi huvitavat, eks siis räägin :-)

No comments:

My Playlist