Friday, June 8, 2012

Kiire ülevaade ennem võistlust!

Alustan sellest, et leidsin lõpuks protokolli ülevaatuse kohta, mis toimus 10.05 Toris. 3 minu lemmik märakest võtsid sealt osa ja sain lõpuks nende hinded teada. Need ei olnud sugugi pahad, kaheksate pudi! Kõikide üldmujed kaheksad, Viki traav ja Orsella hüpe suisa 9 punkti! Orsella on üldse arenenud väga nende aastatega, vanasti sai tatraavi eest 5p, sest oli super kole ja kinnine. Koolisõit on teda paremaks teinud :) Täpsem ülevaade siit: http://www.ehs.ee/images/stories/Joudluskatsed%202009%20-%20/Joudluskatsed%202012/120510%20Prot.Tori%2010.05.12,%20E,T.pdf

Nv siis võistlused tulemas. Plaan Orsellaga minna A8 ja A6, Viki ja Lüübekuga ainult A8. Viimasel ajal on Orsella kohutav olnud. Kolmapäev olid veokatsed, siis ta vahtis ainult neid vankreid. Läksin siis kirikuplatsile sõitma, seal ainult küünaldas. Lõpuks tegin tund aega kordet, et ta ära väsiks.Eile oli ka selline kange väheke ja vastik. Ma tahaks talle homme anda puhkepäeva ennem võistlust, aga ma kardan, et pean teda hakkama siiski waterfordiga piinama.. Ta kangutab ja lollitab ja perutab ja viskab lihtsalt püsti pidevalt. Korra käratad peale ja läheb järjest hullemaks ainult. Täna oli nii laisk, et pidin kannused appi võtma impulsi andmiseks. Panin need peale ja ta läks nende peale siis nii lolliks, et sure või ära. Oi kuidas me kaklesime. Hobune vahtus, ratsanik higine- jube! Võtsin kannused aga heaga maha ja sõitsin ilma edasi, alguses nusperdas ikka edasi, hiljem oli juba talutav. Loodan, et võistlustel jampsima ei hakka. Üks on igatahes kindel- kannuste peale läheb see hobune soodaks. Ma ei kujuta ette, kuidas eelmine hooaeg me kannustega suutsime sõita, vb sellepärast ta nii pinges ja krampis oligi pidevalt. Lisaks ei tohi Orsellal kasutada ka enam ristkapsleid, neid ta ka ei salli ja hakkab kangutama. Raske on temaga :D

Viki oli ka nii vastik täna. Vehkis peaga ja kihutas, õigest jalast galopile ei tõuse.... Kuradi M. Olin ühe skeemi lõpetanud, tegin peatus/tervitus ja kukkusin peatuse ajal hobuse seljast maha :D Kas ma unustasin pingutada või mängis Ingrid mulle vingerpussi, sest ta pidi Vikit hoidma kuni ma hobuste passid ära jagasin, igatahes tulin koos sadulaga kõhu alla:D Ju mul peab hea tasakaal olema, sest skeemi ajal oli kõik ok, vahepeal mainisin, et krt sadul nagu juskui vajuks, aga arvasin, et toetun ise liiga palju ühele jalusele... Igatahes jah, panin seisu pealt matsu- seda oskavad vaid tegijad! Traavi venitused tulid ka poolgalopis välja, peatustel seisis pea iga kord ESIJALAD TÄIESTI RISTI ja tagumised TÄIESTI HARKI :D No seda suudab küll vaid Viki. Meie sisenemine on muidugi klass omaette, nagu raskem koolisõit- õlg sees ja pepu väljas :D Ta suudab vahest ikka tõsine siga olla, aga sellegi poolest on ta üks kõige vingemaid eestlasi, keda ma tean!

Lüpsikuga sõitsin ka täna esimest korda peale viimased võistluseid mitu nädalat tagasi. Olen temaga ühe korra sõitnud nüüd ennem võistlust, eks näha ole, kuidas läheb. Iseenesest kõige hullem pole, hirmus põmmpea küll oli ja korra suskasin teda kannusega, kuna ta lihtsalt ei tundnud mu säärt ja selle peale viskas tagant üles ja tõusis küünlasse. Ei julgenud rohkem kannust kasutada, aga sääre eest hakkas küll kohe astuma :D Eks temagi polnud täna just maailma parim..

Trennis proovisin ka Lakoonikat (Orsella ema), et temaga ka skeemi sõita pühapäeval. Traav oli superlux, galoppi ma peaaegu ei saanud nende pikkade jaluste tõttu :D Aga võistlema ei lähe, kardan, et teeb Orsellale ära ning see rikuks Orsella tulemust üldarvestuses. Sellepärast ei sõida Lüübekuga ka A6, kuigi me saaksime arvestust suisa sõita. Kardan Orsella tulemust karikasarja üldkokkuvõttes rikkuda. Plaan siiski Orsellaga ainult pedestaalile tulla :) No ja järsku Vikiga ka, eelmine etapp meil ju õnnetus läbi ime kolmas koht võita :D

Peale pühapäevast võistlust tahaks osa võtta ka 1.juuli Pärnumaa MV'st, see oleks hea algus nelja päevasele Eesti MV'le :) Aga need võistlused on vaid Cumbile, Orsella nats toores veel :)

Aga kribamiseni siis,
Rinsu

No comments:

My Playlist