Wednesday, June 20, 2012

Vahepeal toimunust.

Pole olnud aega kirjutada, nüüd siis teen seda. Alustan Särevere võistslustest ja kirjutan nii palju sellest, kui veel mäletan.

Esimesena sõitsin Lüübekuga A8 skeemi ja olin ka stardijärjekorras number üks. Ta oli  juba soojendusel väga hea ja lihtne sõita. Sõit kulges probleemideta, traavipikenduselt galopile tõste läks veidi untsu, kuna viskas pukki end korra aga kohtunikud väga ei näinud seda vist.. Paremast jalast oli probleeme, vajus sisse meeletult aga ei saanud hakata teda enam platsil väänama ka, seega lubasin tal kenasti meeter aiast seespool joosta :D Mina olen seda meelt, et koolisõidu aias pole mõtet hakata hobusega maadlema, saad vaid vähem punkte. Tee aga ilus nägu pähe ja sõida edasi, nagu sa hullult naudiksid seda sõitu, missest et hobune võib olla paras eesel sul all. Tulemuseks tuli igatahes esimene koht avatud arvestuses, jee :) 63,704 % Toris sai üle 65 sama skeemi eest, aga olgem ausad, kohtunikud olid Säreveres palju õiglasemad ja seeläbi ka natuke karmimad, kui eelmine etapp. Vähesed sõitsid üle 60% tulemusi välja. Lüübeku teine sõit Kikuga natuke ebaõnnestus, Kiku hakkas platsi peal temaga maadlema ja tulemus ei olnud just parim. Aga piltlikult olid nad väga ilusad :D

Teisena läksin triki-Vikiga. Soojendus oli jälle niiiiiiiiiiiiiii hea :D Aga platsil hakkas ringi vahtima meeletult ja kartma kõike, aga noh, tal esimest korda välivõistlus. Ta pole üldse Torist kunagi väljas käinudki, seega tubli ponike ju! Alustasin temaga täisistakus, sest Toris kohtunikud lubasid teha skeemi ka täisistakus. Säreveres mitte, seega pidin skeemi uuesti alustama. MA arvan, et see meile saatuslikuks saigi, sest ma ei oska poniga kergendada :D nii raske noh. Sammu diagonaalilt tulles hakkas kohtunik mikrofoni rääkima, et aitäh Riin Ingre Saare ja Viki, järgmisena stardib alala... Ma õnneks ei teinud välja ja sõitsin edasi, sest ma polnud teinud ju ühtegi viga :D Eesti hobuseid oli sellel etapil kokku 7, Viki tuli kolmandale kohale. Jälle Trummide järel. Kui sedasi jätkame, siis võimalik, et tuleb ka üldarvestuses III koht :)

Kolmas oli Orsella. Ma pidin temaga piitsaga sõitma kuna ta oli niiiiiii uimps. Traavipikendused läksid ka nagu untsu aga mis seal ikka. Jäime tori arvetsuses napilt teiseks Henessa järel, 62,222 % Aga seekord õnnestus Pääsule ära teha, aga Tiia sõnul oli Pääsuga neil lihtsalt halb päev olnud. Aga nende halvad päevad on ju minu õnneks :D Ok olen õel, aga siiski. avatud arvestuses jäi Orsella kolmandaks.

Päeva viimane sõit oli ka Orsellaga. Skeem A6. Hobune oli niiiii väsinud ja ma ei tea millest. Ta jäi praktiliselt täiesti magama skeemis. Kümne meetrine volt oli nagu ruut ja praktiliselt sammus sooritatud. Aga ju teistel läks kehvemini, sest Orsella tuli Forteesia järel teiseks ja avatud klassis Ashwani järel samuti teisele kohale :D

Päev korda läinud, hobused peale ja koju õhtule.

Orsellaga mingine päev järgneval nädalal hüppasin, isegi 130cm okserit (nii ees ja tagant). Maha ei ajanud kordagi ja tegi päris kenasid hüppeid sellel, aga esimesel korral keerasin ise asja vussu, hobune polnud piisavalt soe ja ehmatas ära, ei saanud nagu aru, et peab hüppama. Edasi läks libedalt. Ainuke jama selles, et ta sadul on täiesti viltu hakanud tal seljas istuma, vajub ära paremale täiega, teiste seljas samuti :( tuleb toppimisele saata. Teistel päevadel olen Orsuga käinud ainult karja ajamas, sest nood tobud ei taha koju tulla. Ta on nii hea karjaajamis hobune :D Kui hobuseid ei taha aiamulgust välja tulla, siis ta lihtsalt müksib neid oma rinnaga nagu Ameerika jalgpallur, kuni nad on aiast väljas. Ja kui kari tema järel koju jookseb, siis viskab ta oma saba ja kaela püsti ja hakkab vaatama, kes need teda taga ajavad, lahedalt keksib ühesõnaga.

Cumps käib sõidus jälle. Hüppasin reedel temaga. Lahe oli :D Ta oli nii hea see päev, ta üldse ei tõmmanud tõketele peale ega midagi. Aga ühel süsteemil panime kärna korralikult. Ma ise ei mäleta täpselt, aga Gertrud ütles, et olin koos hobusega mäsa pannud süsteemi vahel ning ma olin pikali maas, Cumberland oli ära jooksnud Parunit peksma, minul endal ninast verd jooksmas :D Ma palju ei mäleta, aga seda tean, et kukkusin kuidagi pea peale, sest ma jäin sundseisu mingi aeg ja lükkasin end maha pikali. seda mäletan ka, kuidas Cumberland minema jooksis pead raputades (ju ta sai ka haiget) ning järmine hetk, mida mäletan, oli see, et kõik inimesed olid mu ümber ja vaatasid mind ja siis jälle black out. Olin teadvusetu olnud mõnda aega. Pea valutas ka õhtul.

Nüüd on aga Maariuuu mul haige, haiglaravil suisa oma jalaga :( not good.

PS: järgmine nädal Pärnu MV, wish us luck.























No comments:

My Playlist