Saturday, March 22, 2014

20, 21, 22, 23 ehk neli päeva järjest trenni (osa II)

22
Ma reaalselt pean lõpetama õhtuti blogimise, ma olen nii väsinud, et midagi siia kirjutada, aga hommikul ei mäleta ma nagunii midagi, niisiis saate praegu väikese lugemise.

Hommikul tegin täpselt 1 tund transion treeningut. Peale seda läksin Maribeliga "jalutama" ehk siis jooksin 5km ja kõndisin 2km. Edasi läksin talli, lasin end varem autost maha panna, et saaksin veel veidike joosta :D Jooksin 1km talli. Matuga sõitsin 1h13min ja kokku 10km260m (me läksime maastikule pärast trenni veel chillima) ja hiljem jooksin veel tallist tee äärde 700m. Kokku 3,5h intensiivset treeningut. Pagan, vanasti jalutasin 5h päevas ja polnud ka nii väsinud. Aga noh, ma olen jooksmisega leidnud endal erinevad lihased üles, sama ka ratsutamisega vist. Üleeile suutsin 1km joosta, eile 3km ja täna juba 5km. Homme peaksin puhkama jooksust, aga nagunii jalutama minnes ikka hakkan jooksma. Ma pidin juba eile ja täna puhkeka endale andma haha :D

Matu trennist ka siis! Ta oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii heaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

AMAZING! Oleks me vaid võistlustest osa võtnud :D Suuline oli jälle eilne 3-osaline. Mingit kiirustamist ei olnud, mingit alüüri- ja tempomuutustega venitamist polnud, kõik oli tip top. Galopis lõdvestasin lõpuks ennast ära ja hobune kandis nii ennast kui mind :)  Galoppi tõusis samuti ilma viivitamata, ei pidanud teda ajama :D Sõitsin mõlemaid skeeme ja oli super-duper-hüper-mega lux. Toimis 120%, Orsella oma headel päevadel oli umbes sama hää :) Lõpetasime ära ja läksime maastikule chillima. Traavisime niisama lõdva ja pika ratsmega ja ei kihutanudki alt minema (nagu varem olnud kohati kombeks). Või noh, ta pole kunagi "minema tõmmanud", aga kippus pidevalt kiirustama, kui teda ei kontrollinud. Täna sain esimest korda sõita üks käsi puusas ja teisega ratset hoida, kusagile ei kiirustanud, jooksis mõnsalt lõdvestunult mööda radu ringi :) Korra tegime ka tempo muutusid ja tundub, et Matukas aru saanud, et tempo määrab ratsanik, mitte Matuke :) Oeh, ma nii rahul temaga. Lihtsalt AMAZING. :)

..and the end. rohkem ei oska kirjutada. Ma korra mõtlesin, et kirjutaks mis nagu kehvasti oli, aga mulle tõesti ei meenu ühtegi asja, mis oleks olnud nii kehvasti. Aaa no kui siis ainult see, et alguses vaatas mööda sõitvat autot, aga sellel olid väga imelikud tumesinised tuled, ma jäin ise ka vaatama :D Super hobune!

Võistlusteni jäänud täpselt 2 nädalat :)

3 comments:

Anni said...

Olen jälginud juba ammu sinu blogi ja ma hakkasin mõtlema, et mida Orsella praegu teeb üldse? Kui sa ikka tema eluga ka veel kursis oled :) praegu pole just palju Opaali järglasi, kes on korralikult sadulasse pandud ja võistelnud :)
Aga mainiks seda ka, et väga äge on ikka, et sa selle raskeveokaga tegeled :)

ツNöpsu♥ said...

Nii tore, et teil on koos tore :)

bermufa said...

Anni, ma kahjuks ei ole Orsella kabjakäiguga eriti kursis. Tean vaid seda, et pidi nüüd lastega grupis ratsutama. Viimati nägin teda 2013a jaanuaris.
Tänks, Maarja! :)

My Playlist