Thursday, August 27, 2009

27.august

Pole elu sees ennast vist nii palju liigutanud.
Kõige pealt talli, hüppasime 2 hobust ära. Landolet oli hüpates normaalne, kohati sõitsin nagu liiga lamedaks. Ei oska täpselt öelda, aga muidu vägeva poweriga hüppas. Kimmu hüppas ka hästi, lõpus oli väsind ja siis ajas latte maha :D Endal nii pisikesed jalad, kuidas see võimalik on.. Igatahes mõlemad suksid said pikad ja väsitavad trennid, mina kaasaarvatud. Ujusin higist. Siis läksime koju, panin koti valmis ja läksime Katuga trenni. FATBURN irw. Ei viitsind teist bussi võtta, seega jalutasime Tervisesse ise u 1.5-2km, tegime seal 1h mega aktiivset fätböörnimist ja siis jalutasime sama tee tagasi. Kojujalutasin ka 3km. Minu jaoks oli seda palju, ma olin suremas. irw.

2 comments:

Ruudu said...

oot, niiet landokas jääb?

bermufa said...

Ilmselt küll, ma usun :)

My Playlist