Wednesday, August 26, 2009

täna

täitsa mõttetu päev üldjuhul, aga räägin ikka.
Läksime talli, sõitsin Landoka ära. kõik. Ta võiks juba ära harjuda uue kohaga, aga ikka peab ringi vahtima koguaeg ja ümbrust uurima, heh. Sõites oli täna enam-vähem, kohati jube hea, kohati suht peast kinni hoidma panev. Kimmut sõitis täna Ann, nagu päris ratsaponi kohe =o)

Õhtul sain üsna sellise ärritava kirja. Ma ei tea, kellel nii kade meel on, aga edu teile, teie soov sai täidetud.
Landokas jääb endiselt minu hobuseks :)

10 comments:

grets said...

Mul läksid kohe silmad särama, lahe!

Kähmakas said...

Mul ka, ülihea uudis :)

bermufa said...

teate, minul ka :) Hetkel naudib oma elu ikka täiel rinnal ning kui meil kodus talliehitus valmis peaks saama, siis ega tal siingi viga pole! Ainult.. kes müüb odavalt mõnda seltsilooma peale koerte? irf

Helle said...

Super vot see on hea uudis:)

Carmen said...

Ju siis pii nii minema. Tore igaljuhul :)

S_T said...

Mineeeee... Niiiiiiiiiiii toree!:))

Marin said...
This comment has been removed by the author.
anett said...

väga hea, et ei saa. eluhästi läks sellega(:

Karin said...

jess !

B&M said...

Appikene! See on nii lahe!!! Mul on nii hea meel;)

My Playlist