Monday, October 12, 2009

Are you wearing pink underwear???

Oooojaaa, mu ilus aluspesu läheb siin paljudele peale, irwwww..


Tervitusi siis Hispaaniast! Pole varem olnud aega, et kirjutada, sest on olnud kohutavalt kiire. Töö iseenesest raske pole, aga aeganõudev ja väsitav. Esimesed päevad klippisin 3 hobust, sõitsin, kordetasin ja veelkord sõitsin, tegin bokse ka puhtaks (tervelt 3 tükki). Reedel sõitsime võistlustele, olime seal 4 päeva (reede õhtu, laupäev, pühapäev, esmaspäev) ja terve see aeg sai napsutatud.. Jõudsin iga hommik tööle, ise alles jumala lakku täis tapva palavuse käes.. irw. ma pole juba 3 päeva mitte midagi söönud, sest mul on nii kohutavalt halb sellest kuumusest siin. Koguaeg 30-35 kraadi, tappev no! Joon päevas keskmiselt 4-5 liitrit vett.
Hästi vahvad uued sõbrad sain ma ka endale, ühe brasiiliase ja teine on päris ecuadorist. Hästi toredad kutid, nendega sai palju nalja :D Loodan neid edaspidi ka võistlustel näha. Jube kahju on ainult sellest, et kumbki neist inglise keelt ei rääkinud, aga õnneks saan hispaania keelest üsna hästi aru ja väga suuri probleeme ei teki (see on see hispaania seebikate vaatamine :D (yo no ablo espanol)

Mina ja brasiilialane, kelle nime ma ei suuda hääldada ega ka kirjutada

David, pärit Ecuadorist ja paganama kuum oli ta :D

Ennem klubidesse minekut, David tegi pilti

Aga ega ma oluliselt midagi rohkem ei oskagi rääkida. Koht on vapustav, lugematul arvul sõiduplatse, megalt palju hobuseid (midagi kahesaja ringis vä), hipodroom, karusell, vet keskus jne. Kodu on mul ka mega kena, mul on enda isiklik vannituba ja meeeeeeeega kena tuba meeeeega suure kapi ja voodiga, telekas jne, wifi ja kõik muu. Süüa teeb ja mu tuba koristab meie teenija, mu pesu peseb ka tema, suht lebokas noh :)

aga kuulge, jälle kirjutamiseni siis.

Aa, järgmine nädal lähme Marocole võistlema :)


EDIT: viskasin fotoalbumisse mõned pildid ka üles:

võistlused- http://fotoalbum.ee/photos/hoshinosenshi/sets/869949

minu kodu- http://fotoalbum.ee/photos/hoshinosenshi/sets/869957

2 comments:

Carmen said...

Aaww riin . supah.
btw, esimesel pildil on sul hullult ärajoodud nägu XD
& kui kunagi eestisse tuled, siis oeld üldse modellimõõtu v ? Ära jama, ma pean hakkama ka dieeti pidama :D

bermufa said...

Kle mu varasemad mõõdud oli 88-63-86 üsna sellised normaalsed ja ideaali lähedased, aga nüüd on kõik vist 10cm suuremad peale seda kui jälle mingine 7-8kg juurde võtsin selle haigusega :P Aga eks ma üritan jah end liikumisega uuesti vormi ajada :D Ja muide, esimesel pildil ma olingi suht pump omadega jälle.. lol, rohkem purjus kui anneka sünnal :D seekord õnneks hobusega ratsutama ei läinud xD

My Playlist