Friday, October 23, 2009

Tervitusi Aafrikast!

Teen kiire ülevaate, kodus kirjutan põhjalikumalt.
Esimene mure oli viisaga, mida mul ei olnud, et minna Aafrikasse. Mind ei tahetud laeva pealt maha lasta ja taheti mind tagasi saata. Siis aga üks prantslane (mees) armus mu blondidesse juustesse icc, ei tegelt ta helistas PRANTSUSMAA RIIGIPEALE (!!!) ja küsis mulle viisa! Tegi mingi kaks kolm kõnet (ta oli sugulane neile) ja saingi viisa kätte.
Tangeris vaadati mind nagu mingit monumenti, igalt poolt lendas msni aadresse ja el numbreid. Casablankas sama, võistlustel ka.
Eesti lipp lehvis CSI kolme tärni võistlustel!!!! Ütlesin Betole ka, et näe- vaata! Ja ta ütles, et ma ainuke eestlane siin, et ma pidin 135 võistlema Negriitaga, aga saatsime ta päev ennem tagasi Belgiasse. Ühesõnaga minu pärast oli hõisatud Eesti lipp :)
Pahandust sai ka tehtud, rohkem sellest rääkida ei taha.. :) Hetkel viie tärni hotellis ja kohe tuttu, sest olen väga väsinud. Kui tagasi Hispaaniasse lähen ja aega on, siis selgitan põhjalikumalt :)

1 comment:

My Playlist