Wednesday, October 28, 2009

home, sweet home.

Tegelt ma ei viitsigi Aafrika võistlusest midagi erilist rääkida. Mulle igatahes ei meeldinud, kõik kerjasid raha ja pakkusid narkotsi koguaeg. Peale selle vahiti mind nagu mingit monumenti, sest olin blond. Tualetid olid seal maa sisse kaevatud augu näol, hais oli sama hirmus nagu oleks keegi surnud ja mädanema läinud. Kõige positiivsem kogemus oli aga kohata teel tagasi Hispaaniasse Ian'it. Üks mega tore inglane, kellega terve reis lobisesime ja üldse jube hästi klappisime. Mul mingi jube sarnane huumor inglastega, nii palju kui ma inglasi tunnen, nende kõigiga saan hästi läbi :D Igatahes on Ianil enda bänd, ta laulab ja mängib kitra ja ta ise näeb ka üli hot välja. Ei tea, mis värk mul nende muusikutega on *-) Pilt ka temast ja link muusikale: http://www.myspace.com/tanktrap69


Esmaspäeval panin OuiOui ja Ramona 20 mindiks karuselli. Sõitsin Nanat seekord Saksa hakamooriga. Ei olnud hea, halb oli. Tööpäev läbi.
Eile panin libiseva ja trensli. Vot töötas juba hästi! väga hea. OuiOui ja Ramona jälle karusellis 20min. Tööpäev läbi.
Täna sõitsin hommikul kohe Nana ära, Beto tegi trenni ja käskis belhamid hüppamiseks panna. See oli aga liiga karm, seega järgmine kord tuleb leida leebem kui belham ja nats karmim kui tühi trensel. Igatahes oli ta hüpates belhamiga tõesti nats parem, rohkem kontrollitavam ja sain paremini sammu sättida. Beto vist jäi rahule, kuna ütles: "I am very happy to have you", jei. Kui Eestis tundsin, et ainuke asi, mida hästi teen, on groomimine, siis siin tunnen end groomina täis tropina, sõitjana aga tunnen end veidike kindlamana. Oeh.. nojah.. Igatahes siis panin Ramona Beto jaoks valmis ja tulin koju lõunale. Õhtul pean veel OuiOui ära sõitma ja siis finiito :)

No comments:

My Playlist