Friday, December 18, 2009

külm ja tuuline hispaania

õudne lausa kui külm siin hetkel on. nüü hakkas tuul ka puhuma. hetkel on õues +17 ja tibutab, tuuline ka. Istun enda toas, konditsioneer on 30 kraadi peale pandud, olen kahe suleteki all riietega ja ikka veel jahe. Ei kujuta ette, mida peaks ma tegema Eestis hetkel -22 kraadiga, õeh..

Esmaspäeval igatahes sõitsin kõik suksud ära, ainuke hea poiss oli OuiOui. Ramona oli nii äkiline ja pöörane, Nana oli nii lais ja kange ja vehkis peaga. Õeh. Teisipäeval oli OuiOui endiselt kõige parem poiss sõita, Ramona oli kõvasti parem, Nanaga ei viitsind hakata kaklema ja tegin talle pessoa-kordet. Kolmapäeval sõitsin jälle kõiki, kõik olid väga head! Neljapäeval kordetasin Ramona ja OuiOui Pessoa kordesüsteemiga, Nanat sõitsin šamboo'ga. hea oli, ei kakelnud ega midagi, ilusasti rahulikult jooksis. Reedel hüppasin Nana ja OuiOuiga. Ramonaga tegin niisama. OuiOuiga hüppasin šamboo'ga madalaid takistusi, kuna TšeTšu kadus kusagile ära. OuiOui oli nagu viivi ikka, super nii ratsastades kui hüpates. täiesti laavin seda hobust. Nana ajaks tuli TšeTšu ka õnneks platsile, aitas mul hüpata ja tegi trenni. Ei lubanud mu bossile öelda, aga ütles, et neil hobustel pidi jõhkralt vedama, kui nendega mina sõidan Beto asemel haha. Igatahes lõpus Nana kalpsas kolmest rida, esimene oli lattaed, siis 1 fulee, siis lattaed ja kolm fuleed ning okser. kõik takistused oli 145cm lõpuks. Hakkas isegi esijalgu kiiremini korjama :) nii hea meel. nii hea oli ta täna. (:

Mingine video ka: http://toru.ee/view/dc7866b6b8d5/?as=0 see tehtud siis esmaspäeval kui suksud veel alles Beto-järgselt traumeeritud olid. Nana vehkis peaga nagu pöörane.

2 comments:

ツNöpsu♥ said...

ja mina arvasin, et mina olen külmavares :D mul siin -5 (tuule käes -8) ja mul on kõik kaasavõetud riided korraga seljas, kui õues käin :D
aga et ka +17 saab nii külm olla :P vaeseke! :D

* ...Siku .. * said...

väga vedanud sul! :)

My Playlist