Tuesday, December 8, 2009

ü nizama

Laupäeval olid võistlused, Ramona võitis jälle ja OuiOui seljast kukkus Beto teisel takistusel alla hahahahaha. Kahjurõõm on ikka kõige suurem rõõm. Peale võistlusi sõitsin Nanat, super oli. Pühapäeval sõitsin Nana ja OuiOui, mõlemad olid perfectid, Ramonale tegin kordet, kuna ei tundnud ennast hästi ja ei jõudnud. Esmaspäeval sõitsin Nanat, kohutav oli. Teisi ei sõitnud, sest tundsin end järjest kehvemini. Teisipäeval (e täna vist) sõitis Beto Ramonat ja OuiOui'd, Nanat sõitis Luisi 18a poeg :P Isaga täpselt ühte nägu. Vihastasin täna Beto peale nii hirmsasti. Läksin talli kell üheksast, ootasin teda kuni kella üheteistkümneni, siis sõitis ta Ramonaga 3 tundi!!!!! Terve Ramona treening põhines kas seismisel või natuke jalutamisel, sest Beto lihtsalt lobises terve selle aja maha!!! kohutav ajaraiskaja, krt küll. Minu aeg on raha, temal jah lihtne, kõik raha tuleb naiselt, aga mind ajas täna küll vihaseks. Siis OuiOuiga tegi sama asja, läksin siis platsile ja tegin kerge märkuse. Siis andis OuiOui minu kätte, tegin temaga mõne ringi ja paar hüpet, läksin talli ja tõin Nana Astolfi pojale. Neil läks päris normilt, aga jubedalt kihutas Nana. Muidu poiss sõitis ilusasti ja rahulikult. muud polegi vist, haige olen igatahes :(

1 comment:

Gretsu said...

oi, Ummiga saab iga päev niimoodi oodata! Ja ma usun, kuidas sind see võis närvi ajada, et mitu tundi ootasid! Ma tean :D:D

My Playlist