Saturday, December 19, 2009

landolet ja porgandid

kõige pealt suured-suured õnnitlused Kristile ja Landoletile, kes täna Luunjas võistlustel võitsid kolmanda koha!!! :) Kullo Kender võistles ka Lantsiga, aga neil tuli üks maha. Mul nii hea meel Landoka üle, järelikult neil peab hästi klappima ja ta on heasse peresse sattunud! :) Süda on rahul ja ma ei muretse enam üldse.

Porganditest tahaks nii palju, et käisin täna ühes hästi suures supermarketis porgandeid ostmas. Kõige pealt vaatan, et ainukesed porgandid on kile sisse pakendatud ja näevad kohutavad välja, siis vaatasin hinda 1 euro (ala 15eek), siis vaatasin, et neid oli ainult pool kilo NING ALLES siis märkasin, et nende realiseerimis aeg oli 12.12... (täna juba 19.12). Ühesõnaga poole kilo porgandite eest, mis on halvaks läinud ja koledad viisteist eeku. issand jumal, kilo hind on siis juba ala 30eeku. Eestis on mingine 4-5 krooni normaalsed porgandid.. õudus. aga noh, kuna mul oli porgandiisu nii suur, siis valis välja kõige ilusama pakendi ja ostsin need endale. Kõige halvemad ei olnudki, aga head ka ei olnud. Ilmselgelt mul nüüd pikemat aega porgandi isu ei ole.

2 comments:

TuuliR said...

Issand, ma ei kujutaks oma elu ima porganditeta ettegi. Mul neist vist juba sõltuvus tekkinud, kusjuures mu pole vähimatki aimu Soome porgandikilo hinnast. Iga neljapäev maandub talli mitu suurt kotitäit kus endalegi midagi saab. Ja alati värsked ja mahlased. Vähemalt miskit on siin külmal põhjamaal ikka paremat kui unistustemaal Hispaanias :)

bermufa said...

heh, carolinele tulevad ka porganid suurte kastidega ja on ka alati supper head, aga lihtsalt need antud porgandid olid küll omadega väga fucked up... :D

My Playlist