Saturday, December 26, 2009

murtud roos

jamh.. tunne on täpselt selline.

Pidevalt olen kõiki kolme sõitnud, ma ei mäletagi enam mitu nädalat. Täna oli Ramona lihtsalt vapustav. Muidu ta suht kange seljast ja nii, aga täna rullis nagu ma ei tea misasi... Nii hea oli ja kõik muudkui karjusid muy bien :D:D et siis väga hea! Kaela sirutas vist nii palju kui võimalik ette alla, tagant tõukas nii tugevalt, aeglane tempo ja pikad allüürid, nii hea noh. ja lõpuks ometi hakkas puristama (st nagu iga väljahingamisega puristas koguaeg) ja üldse oli esimest korda MEGA lõdvestunud ja meeldiv sõita... :') nii hea. OuiOui oli aga täna esimest korda vastik. Ei viitsi rääkidagi. Nana oli jällegi naa ja nii (naa-ni banaa-ni), aga loeks ikkagi väga positiivseks tema treeningu, siise vajus ainult palju.

Igatahes eile sain teada, et Ramona peaagu müüdud (st. raha aint maksmata veel) ja ilmselt jaanuaris sõidab kohe ära. Minu väike Viivi on aga täiesti maha müüdud ja lahkub juba esmaspäeval. :( Siis tuleb ka uus hobune asemele, veel ei tea, kes, aga fakt on see, et tööd jääb vähemaks, kuna Beto otsustas ainult kahte hobust hakata pidama... Sellepärast tegin siin natuke mõtlemis tööd ja märtsin sõidan ära Inglismaale elama mõneks ajaks. Mitte, et mulle siin ei meeldiks, meeldib VÄGA, aga tööd on liiiiiga vähe.. Mida ma teen päevad läbi siin? passin lihtsalt tühja arvuti taga. see pole elu ju.. Oijah. Mis seal ikka.

2 comments:

Carmen said...

Haha, sootyl oli siis õigus ? :D

bermufa said...

Sootyl oli õigus, nii armas temast :D

My Playlist