Monday, June 14, 2010

100 jälgijat ja nädalavahetusest!

Või et minu blogil on siis nüüdseks juba 100 jälgijat, poleks uskunudki, et see nii paljusid huvitab, mida mina teen ja kus viibin :) Igatahes aitäh kõigile huvilistele!

No jah, pidin juba neljapäeva õhtul kirjutama, aga sorry, ma olin üsna palju joonud Syrri katsikutel, et ma vajusin kohe magama :D Aga räägime siis kohe kõigest lähemalt:
Läksime Torisse, hakkasime sööma. Siis märkasime laua peal 3 liitrist Smirnoffi ja loomulikult tuli ikka JJ varbad ju ära kasta :D Ehk siis Cris, Hanna, Imre, Aadi ja mina hakkasime seda hävitama. Pidin minema ka Orsut kordetama, aga ei jõudnud lihtsalt. Aga selle eest käisin Orsellal boksis seljas ära, samal ajal kui ta magas :D Imre ei uskunud mind, siis läksime tagasi ja tegime ka fototõestust :P






Oleksin pildid pannud õigesse järjekorda ka, aga hetkel blogger.com ei taha lubada.

Eriti hea oli see, et kui pildistamise lõpetasime, viskas Orss ennast kohe pikali tagasi ja hakkas suht koheselt norskama:P Nojah, öö läbi õues olnud, siis vaja päeval ju magada :)
Edasi möllasime niisama ringi, olgu öeldud, et Hanna oli VÄGA purjus :D Kui sminku joodud sai, siis läksime Sindi tanklasse, ostsime C'le tubakat ja mulle kuuma koera ja vajusime koju magama :)
Reedel jälle ei saanud Orsuga midagi teha :S Rakendi võistlused olid ja Orsu oli karjamaal.. Kuna mul oli väga kiire ka, sest pidime juba kell 17.00 olema Reiu Rockil, siis läksime minema..
Reiu rocki esimese päeva pilt meist 24tundi.ee's:



Teine päev:


Igatahes seff üritus oli, Mimicry ajal lihtsalt inimesed astusid meie pundist 2 meetrit eemale, kuna nad oled muidu väga haiget saanud meie hardstyle tantsu peale :P
Niiet jah, nv tallis ei käinud nagu ikka, aga täna pidin mienma, aga siis hakkasid mõlemad mu autojuhid põkkima, et ei lähe ja ei lähe... TÕPRAD!!!!!
Ok, mu armas Orsella, homme näeme. Reedel paneme sadula ka selga ja järgmine nädal ehk saab juba sadulaga selga minna (oleneb Tibust muidugi).
Seniks musid ja kallid,
Tsutsufrei!


AHJAA! Kui HND esines, siis anti vahepeal mikrofon minu kätte ja ma sain oma lemmik lugu laudla:D:D SA MÕJUD MULLE ROHKEM KUI VEIN, EI VAJA SIND MA, MA VAEVU HINGAN!! SU VARJUS NÄEN OMA DEEMONEID, EI VAJA SIND MA, MA VAEVU HINGAN!! ÕUJEE

No comments:

My Playlist