Wednesday, June 16, 2010

Orsella on juba varem ratsastatud?!

Heh nali, ei ole kindlasti, aga täna sõitsin, siis tunne jäi küll selline. Teen ruttu mega kiire ülekande, kuna pean kohe oma lemmik sarja telku ette vaatama minema (ameerika lollimad modellid).
Kõigepealt kordetasin teda sadula ja ratsmetega (sidusin külgedele külgratsmeteks), koguaeg sidusin sisemise suts tugevamalt kui välimise. Hästi ilusasti rahulikult toimis. Siis võtsime ära, kohe hüppasin selga ja hakkasime kohe jalutama. Ema lasi meid suure korde ringi peale sammuma, üritasin traavi teha- ei saanud pihta mu käsklustele, ei olnud piitsa ka. Niisiis alustasime nii: säär, kui ei reageeri sellele, surun tugevamalt. Kui ikka ei, siis kannad, kui ikka mitte, kannahoobid kui sellele ka mitte, siis piits, mis asub korderingi keskel. Esimene kord läks kohe sinna piitsani välja, aga järgmine kord piisas vaid säärega tugevalt surumisest kui juba traavis. Lõpus sõitsime keset kordeaeda päris üksi ringi ja saime isegi pööramisega päris rahuldavat hakkama ning traavisime ja sammusime täpselt minu tempos ja minu käskluste peale. Igatahes ei teinud ta väljagi, et keegi seljas oleks. Noortel hobudel peaks ikka tasakaal ära kaduma ja kipuvad nelji jalga laiali seima kui keegi seljas, Orsella aga traavis täpselt samamoodi nagu teen talle iga päev kordet mööda aeda ringi ja keskendus 100% trennile. Ta on ikka nii nunnu! Ok, praeguseks aitab, panen mõned pildid ja homme ehk kirjutan täpsemalt lähemalt (vb juba öösel).










(ps: jalused on ebaühtlased, kuna ei hakanud neid täna veel sättima ning tean, sadul ei ole just kõige sobivam suksule, aga kui ma olen 100%, et ta minu sadulat ära ei lõhu, siis panen talle selle selga, kuna see sobib valatult, paremini isegi kui Sillule.)

xoxo
riinyz

7 comments:

Janeli said...

ai, kui tublid lemmikud mul on (y)
superlahedad olete :)
Orsellake sai endale super sõitja.

Anonymous said...

see ülevalt neljas pilt.. Orsella on seal nii Forresti nägu :D

Aga muidu üliülitublid olete ja mõõda siis O turjakõrgus ära, tahaks täitsa teada kui kõrge ta on :)

Kelly said...

oh, kui armsad ja superid. Toredad olete:)

HannaB said...

torikad onvist üsna mõistlikud hobused xD ... Ei ole nagu osad tobud verelised :D

Eve said...

Tublid olete!
Edu ja jaksu teile! Sobite suurepäraselt! :) Nagu üksteisele loodud :P

Pätsu said...

Oeh, mul kohe väga hea meel, et teil nii hästi läheb :) !
Tundub, et kõik toimib väga hästi ning minu poolt ka head ja paremat edaspidiseks :) !

Unknown said...

Inx ja Orsella nunnu paar :) Loodan, et teid näeb ka kunagi võistlemas ;)

My Playlist