Wednesday, June 9, 2010

Lutheri vägiteod :D

Esmaspäeval võtsin esimesena Orsella. Valjad pähe jälle ei lasnud, kahekesi möllasime tund aega seal. Lõpuks tõin mingi tooli, ronisin selle peale ja sain siis pähe. Ei tea miks ta niii hullult kardab, kui ta kõrvu puudutakse. OK, pessoa-süsteem selga, kordetama. Algul oli Hanna kordeaias, seega ei saanud sinna minna. Üritasin siis nats liivakoplis teha, aga kutsusin mõned tüdrukud appi, kuna ta ei oska ju eritiavaral pinnal joosta korde peal. Aga üsna hästi käitud, ainult mõni üksik kord lollitas ja vilgutas oma peput ja ähvardavaid tagujalgu ainult minu poole :D Hanna juba lõpetas, seega läksime normaalsele korde platsile, kuna mul nagunii ei olnud piitsa kaasas endaga. Seal jooksis väga hästi juba, natuke nagu7 vahepeal oli õlast kinni, siis üritasin tagant veel pikemaks ajada ta traavi sammu ja siis tulid kabjad mu nina ette :D MA üritasin teda piitsaga lüüa (kui palju tegelt see paks nöör ikka haiget teha saab....) aga ta jõudis uuesti ees ära joosta ilusasti korde peale, seega jah, mu loomapiinamis katse läks luhta, aga ilmselt sai piisava ehmatuse ikka (ma loodan). Edasi ajasin jälle tagant järjest rohkem peale, lõpuks sai asjale pihta ja hakkaski sammu venitama veel pikemaks! Tubli tüdruk, kuna trenniaeg Lutheriga hakkas kätte jõudma, lõpetasin.
Luther oli trennis paras kott. Alguses sõitsin libisevaga alustuseks, siis oli nagu OK, aga nagu ära võtsin oli üli puulõug. Noojaa.. Mis ma öelda oskan, eks ma üritasin ja üritasin teda pookida, siis avastasin, et mul on oma käsi selline kang, et pole ime, miks hobune pea laes jookseb.. :| Lasin käe ja õlad pehmeks ja voilaa hobusel ilusasti pea all ja jooksis ka palju paremini. Galopis paremat pidi oli ka väga hea, teistpidi kippus natuke kihutama aga ikkagi tubli. Edasi hüppasime traavis ühte pisikest ristikest. Luther hüppas koguaeg päris hästi, alati maandus õigesse jalga (nii üht kui teistpidi), jooksis peale takistust sirgelt edasi (nii palju kui andis, sest ette tuli teine tõke kohe). Vahepeal tõsteti, aga ikka hüppas ilusasti ja hästi seda. Tubli kutt.

Teisipäeva hommikul olid soomlased käinud Lutherit vaatamas, Luther oli jooksnud rullis peaga, jooksnud mõlemast jalast galoppi, hüppas ilusasti üle ristikeste ja ei tõmmanud mööda, soomlastele oli meeldinud ja Marin kiitis mind, et olen head tööd teinud temaga:D Paar nädalat oled tglt ainult tegelenud :)
Võtsin siis Orsu, mõtlesin, et hakkan lakka katkuma. No algul kartis hullult, vehkis peaga, hiljem harjus ära, aga jõllitas küll koguaeg mida ma teen, aga seisis väga ilusasti paigal. Vanasti ta ei tahtnud üldse suhkrut, siis ma ei andnud ka nädal talle mitte midagi ja nüüd pistab ja norib suhkrut jumala pööraselt, jee:D Vähemalt üks toit mis talle peale heina ja kaera veel maitseb :P Siis hakatigi söötma ja pidin Orsu boksi panema (pool lakka ainult kakutud), pistis kaera isukalt, aga kui suhrut ka panin sõime, siis sõi suhkru esimesena jeee :D Orsuga see päev ei jõudnudki midagi teha, kuna ta läks oma pooleli oleva lakaga karja ja mina grupi trenni hüppama.
Kuna Lutt oli tegelt juba hommikul sommidega käinud, siis palju ei teinud. Hästi lühike soojendus libisevaga, ennem hüppamist võtsin ära ja üritasin käe pehmena hoida ja ka hobune jooksis väga ilusasti! Hea meel nii enda, kui hobuse üle. Natuke kahju endast, et ei ole koolisõidu treenerit või nii või et Marin ei õpeta eriti mind, kuna olen nö edasijõudnu, aga noh, hea, et ise vähemalt aru saan (vahest, võiks ju tihemini..). Igatahes ratsutas jumala ilusasti Lutt, mõnus oli. Niisiis, hakkasime hüppama mingit lattaedaHüppas koguaeg puhtalt, ees oli "toru" lattidest, kust pidid vahelt läbi minema sirgel, siis kavalett, siis fulee ja hüpe. No minu jaoks oli see fulee, kuna Luther tuli koguaeg ühe fuleega seda, ma mõtlesin, et ongi ühe fulee vahe :D Siis teised küsisid noh, et mul ei taha Luther sinna kohe üldse ära mahutda või, ma vastasin, et krt mis te ajate see üks fulee jääb pikaks ju :D:D:D Tsikid ka irvasid ja ütlesid, et see on kahe fulee vahe irw... Siis Marin pani ette veel ühe lati, niiet pidin kindlalt sinna kaks fuleed tegema. Nüüd oli juba selline arvestatava kõrgusega okser ka seal taga, latte lendas igasilmakaares, tegi küll kaks fuleed aga maandus taguotsaga sisse koguaeg, ta ju maandubki alati taguots ennem kui esimene..:D Lõpuks tegi ühe puhta hüppe ka, aitas küll sellest talle. Siis pidime tulema rida, ees kolmnurk lattaed (no lattidest kolmnurk oli peale pandud), siis lattaaiad järgi, kokku 5 takistust järjest, kõikide vahe oli kas 2 või vähem fuleed, ma täpselt enam ei mäletagi. Kohe karjuti, et Luther jääb viimaseks, et ei viitsi neid latte hakata koristma möda platsi ja nagunii ta jookseb kõigist mööda, Sandra ütles ka, et korjake Lutherilt parem neli tõket eest ära, siis läheb jüärsku lihtsalt üle. Noh enamus igatahes tõrkusid seal rea peal (Sandra vist mitte) ja siis tuli Lutheri kord lõpuks. Ja teate mis Luther tegi? Luther hüppas kõigist tketest ilma mingisuguse pingutuseta üle, ühtegi maha ei ajanud, ei vingerdanud vahedes ja mitte ühtegi möödajooksu samuti ei teinud! ;) Tulin teist korda veel ja jälle kõik puhtalt ja ilusalt, lõpetasin siis kohe ära ka, tal oli nagunii teine trenn kuigi jõudu ja jaksu tal veel jagus, aga siiski, jalutasin maha. Igatahes kõik imestasid, mis temaga juhtunud on, et ta nii tubliks läinud, Marin jälle ütles, et tõepoolest olen head tööd teinud :D (olgu öeldud, et algul ta jooksis kõigest mööda, oli suust täielik kang, ühest jalast galopile ei tõusnud ja ma ei tea, no niiiiii toores kuidagi). No igatahes oligi kõik selleks päevaks suksidega.
Lasime veel karja välja uude koplisse, vaatasime Orsut möllamas ja püherdamas seal oma poolikult kakutud lakaga hihi ja käisime Sildomi vesihaual, seal samas karjääris, panemas uusi küünlaid ja vaatasime, kas meie istutatud vesiroos on kasvama hakanud- üks leht oli välja tulnud! :) Praguseks kõik, tahaks kohe talli minna ka, aga mu autojuhid mõlemad alles magavad (mõlemal öötöö).
Nägeshhh (mul ei lase arvuti seda s katusega teha :D)
xoxo
Riin

1 comment:

Eve said...

Tore on lugeda su blogi, ootan uusi postitusi hobuste edusammude kohta :)

My Playlist