Monday, November 25, 2013

uue sadula proov oli...

AMAZING!!!! Nii hea oli ikka sõita, nii mõnus ja pehme :) Õige sadul tuleb umbes kolme nädala pärast õigete suurustega, can't wait! Täisistak traav oleks nagu massažitoolis istunud. Matu ise oli enam-vähem OK, galopis peame õppima end ikka rohkem kandma, ise pean õlad taga hoidma, rind ees ja meelde tuletama välimise ratsme fenomeni :)






Ratsutasin ennem Matut veel Nektariga ka, kes pole kordagi peale ruunamist sadulas käinud. Noh, ma poleks elusees uskunud, et üks suur raskeveo ruun mulle sellist rodeot teeb :D Suht hull ikka, õnneks jäin selga, aga palju puudu ei jäänud, et sealt maha oleksin pudenenud. Niiet midagi ratsastuse poolest ma rääkida ei saa, sest mul oli piisavalt tegevust, et end seal seljas hoida. Eks edaspidi tuleb lihtsalt rohkem temaga ratsutada ja liigutada, muud midagi. Millalgi tuleks see saksa raskeveo täkk Famos ka ära proovida :) 





6 comments:

ツNöpsu♥ said...

Nektar on vähe teisest puust vörreldes Matuga. Arvata oli, et kui kohe peale pausi selga minna, et ta avaldab selle peale oma arvamust. Soovitan teha kordetrenne talle ja siis uuesti proovida vaikselt ratsutamist. Jänkuiseloomu ja energiavurtsu töttu ei pruugi temaga see koostöövärk nii ruttu tulla, tal vötab see kohanemine uute inimeste ja kohtadega aega, nii et kannatust temaga ;-) Ja ega ka Famos just papist poiss pole, nii et saad nyyd lisaks Matule proovida ka hoopis teistsuguseid tegelasi, kes rohkem tegelemist tahavad ;-)

Edu teile sinna! :-D

bermufa said...

Irw, tänud soovitamast, poleks ise selle peale tulnudki ;D aga edu tarvis :)

ツNöpsu♥ said...

Ha-ha, ära siis pahanda, kui elan teile kaasa ja proovin aidata. ;-) Kindlasti oled sa minust möningates asjades kogenenum, kuid usun, et nende kindlate hobuste iseloomusid tunnen ma sinust paremini. :-)

bermufa said...

OK, Maarja :D Ma ju kirjutasin juba blogis seda kõike. Tsitreerin: "Eks edaspidi tuleb lihtsalt rohkem temaga ratsutada ja liigutada, muud midagi."

Unknown said...

Wow, milline hobune on Famos :O Väga vinge!

Põnevad projektihobused sul :)

bermufa said...

Oojaa, tal on ka jube vinge käik! ;)
Projektihobused on huvitavad jah, juba sellepärastki, et ma pole varem iialgi raskeveo hobustega tegelenud :)

My Playlist