Monday, January 27, 2014

Tühjast tähjast

Ma ei saa ratsutamisest hetkel kirjutada, sest nende jubedalt külmade ilmade tõttu ei julge neid piinustama minna. Räägin siis millestki muust.

Ma pidin juba ammu oma endomondo challengetest screenshotid tegema, siin nad siis nüüd on:



 Osalejate arv on siis üleval kirjas ja number minu ees on minu koht selles challenges. Peale sünnitust kuni 1 jaanuarini kaotasin 26 kilo, mis on ju väga positiivne. Jaanuariga olen mõne tagasi juurde võtnud, sest nautisin elu liiga palju ja jalutamas ei käinud sisuliselt üldse. Jäin jaanuari alguses väga haigeks, mitu nädalat olin rivist väljas. Siis tulid need megad külmad, mis mind ei morjendanud, küll aga hakkas Maribelil külmadega ninast verd jooksma, niisiis jäid need ikka ära. Täna, üle pika aja, kõndisime 8,3km ja jäime mõlemad ellu. Mu põsed tahtsid küll ainult külma tõttu küljest kukkuda. Nüüd peaks aga edasi nühkima hakkama, ma tellisin endale sünnipäevaks ühe hullult ilusa kleidi, mis on S suuruses. :D Seega pean selle sisse ära mahtuma kevadeks :D  Väike motivatsioonikas. Kuna tegu on satiiniga, siis pean eriti pingutama, kuna satiin ju ei veni absoluutselt ja näitab kõik keha vead kohe välja. Õnneks ma pole pihast kunagi eriti voldiline olnud, küll on vaja aga büsti pisut pisemaks saada. ja no oma pakkudest reitega olen juba ära harjunud. Pealegi, peale seda, kui ma enam igapäevaselt mitut hobust ei ratsutada, on nad ikka poole peenemaks jäänud :D

Üldiselt olen ikka hullult last century. Alles räägiti, et kahe värvilised juuksed on liiga last year. Nüüd ma otsustasin endale lowlightid sisse teha ehk siis jääb selline triibutatud pea mulje. Ilmselt peeti meeles pigem seda pealt valge/alt must juukseid, aga siiski. Teiseks on ka lillemuster eelmise aasta teema. Nüüd ma siis ärkasin ja tellin kleidi lillemustriga :D
värvi jätan esialgu enda teada.

juuksed kavatsen siis selliseks teha, kuid tegelikult jääb märksa heledamalt lowlightid. Tellisin Hiinast 6 viie sentimeetrist clip in pikendust, et enda peal värvi testida, tegelt päriselt on palju ilusam. Kukal on selline imelik, sest ma enda juuksed panin patsi kiiruga. 

Maribelile ka sobisid väga.

väike smiley cyrus as we speak

 Maribel-Johanna sõi esimest korda täiesti iseseisvalt terve söögikorra hoides ise pudelit 27.01 hommikul üheksast. Mul FB's video ka üleval, kes tahab vaadata.

Ja põhimõtteliselt mul polegi millestki muust hetkel rääkida.
AAA! Sain esiteks Hiinast ennem nende uusaastapidustusi paki kätte vaid 14 päevaga ja teiseks oli saatja nimi Ding Dong Feng Wang Hong Lu.
Koppisin Fb'st. Taavi pani hea kommentaari:
No seal ju käibki nii, et lükatakse ämber trepist alla ja see mis kostub vormitakse nimeks
Aga ok. kuniks mul miskit mõttetut jälle kirjutada on, siis tulen tagasi siia.
Seniks tsau.

No comments:

My Playlist