Thursday, January 23, 2014

veidike nalja

Copysin enda FB seinalt.

Sõbranna, kellega koos Rimis olime, juhtis mu tähelepanu sellele, et keegi kirjutas minust Facebooki kommuunis "Märgatud Pärnus" sellise loo: 

"Pikajuuskseline blond, imekaunis tütarlaps, kes sa olid 17.01.2014 kella kahe-kolme ajal koos oma kahe sõbrannaga Pärnu RIMIs (üks blond ja teine kirju peaga). Kandsid seljas roosahalli peenetriibulist pikka suusajopet, ratsutamisstiilis pükse, kannikate peal hõbedased embleemid, jalas helepruunid pikad saapad, siis tea, et sind on märgatud! Seisin kassajärjekorras sinu taga ning sul on imehea lõhnaõli ja ise nii kaunis!"

Käisime Kaisa Karu ja Carina Karuga Rimis Maribeli minisünna tarbeks stuffi ostmas samal päeval. Saime veel Rimis kokku ja isegi telefoni logis helistas Kaisa mulle kahe paiku  Veits creepy, et ta seisis mul nii lähedal, et mu lõhna tundis.. Teiseks, kuna ma olin just ratsutamast tulnud, siis ma PIDIN haisema ka hobuste järgi  (ei viitsind riideid vahetada, sest nagunäha näen ka ratsariietes fab välja). Ma ennem lasin end küll oma lemmik D&G nr3 lõhnaga üle, kuid mingi sitakas pidi ikka üle käima. Väike fetiš v mis? 

No comments:

My Playlist