Monday, April 14, 2014

Nädalast

Matu oli tubli kõikidel päeval kui ratsutasime. Kõik trennid jäid sinna 30min kanti ja ei nõudnud talt peale lõdva ratsmega ette-alla jooksmise mitte midagi. Ei taha ära sõnada, aga vist oskame isegi nüüd rütmi ja tempot hoida ilma kiirustamata :D Ega rohkem polegi midagi tarka vist öelda. Krista Raidmets tuleb meile trenni andma homme :) Seoses sellega, haiget und nägin igatahes öösel unes :D Nägin, et mina ja Matu olime võistlustel stardis ja mul absoluutselt ei tulnud skeem meelde. Võistlus toimus Toris ja kohtunikud pidid ise kirjutama, kuna kõik talliplikadest kirjutajad olid laiali jooksnud ja ei suutnud õigel ajal õiges kohas olla :D Kohtunikud koguaeg rääkisid ette, et mis ma tegema pean. Üheks kohtunikuks oli Krista ja teiseks Marika Vunder (have no idea kust ma Marika peale enda unes tulin, ta pole mind kunagi hinnanud :D) ja lõpptulemus oli nii, et Marikalt saime 65% ja ma olin üli hämmingus ja Kristalt 47% :D Mul vist mingi kompleks seoses tulevaste treeningutega.

Aga tegelikult ma olen tubli olnud! Ostsin endale kolmapäeval Spa&Sport spordiklubi kuukaardi. Vaba ligipääs kõigile rühmatreeningutele (nii saalis kui vees) + jõusaal. Kolmapäeval ostsin ja olen siiani iga päev käinud trenni tegemas (ja käin kuni neljapäevani veel). Kolmap. käisin vesijooksus, üllatavalt väsitav oli :D Neljapäeval proovisin step'i, meeldis täitsa kui saaks ainult combod endale selgeks ja meelde jäetus. Reedel oli bodyjam ning see saab ilmselgelt mu lemmikuks. Kõik olid väsinud, aga mis energia sellest treenerist, muusikast ja tantsust õhkus oli imeline! Ma nii rahul. loogiline, et sammudele pihta ei saanud, aga kindel lemmik! :) Laupäeva hommikul käisin bodypumpis ning see mu teine lemmik. Ma ei tahaks bodypumpis küll rohkem kui 1-2x nädalas käia, kuna ma peaksin esmalt ikka rohkem aeroobsemate rasvapõletustreeningutega tegelema. Veits nali oleks, kui mu peki alla tekiksid üüratud lihased (ilma rasva kadumiseta), sest siis näeks ma topelt-suur välja :D Igatahes vinge oli ning lihased on tänaseni väga haiged. Peale trenni trepist alla parklasse joostes käisin trepil pikali, kuna mu jalad lihtsalt ei kandnud. Kõik lihased valutasid ning kasutasin enamvähem kõige kergemaid raskusi :D Poleks uskunud, et mul kehas üldse nii palju lihaseid on. Pühapäeval käisin zumbas ning see on mu least-favourite. Kõik küll kiidavad, aga no ma ei tea. Ei meeldinud mulle kõige rohkem. Ma kindlasti lähen 2-3 korda veel, et sammud rohkem selgemaks saada, sest siis ehk hakkan asja rohkem nautima ka. Kuna tegemist on vahepeal ülikärmete jalgade liigutamisega (sarnaneb siis ladina-ameerika tantsule), siis ma kratsisin nõutult kukalt ja mõtlesin kuidas nad seda teevad. Seetõttu ei saanud higi ka lahti, kuna mina end nii kiiresti liigutada ei mõiganud ja asjad, millest aru sain, olid üliuimpsid. Aga lähen veel ja ehk hakkab meeldima. 

Täna lähen jälle vesijooksu, homme fatburn, kolmapäev vesijooks ja neljapäev aquaintensive. Reedel pean pausi (Maario tuleb koju) ja peame Maribeli kuue kuu minisünnat. Laupäeva hommikuks panin end igatahes bodypumpi kirja. See nädal kahjuks bodyjami ei saanud aega kirja panna, kõik täis :(

2 comments:

Ann Meriste-White said...

Mis su paleo blogist sai?

bermufa said...

Ei ole aega ega enam viitsimist pidada. Ise toitun endiselt paleo põhimõtete järgi (vähemalt üritan).

My Playlist