Saturday, January 24, 2009

Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts!

Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts!
Just nii ma end peale võistlusi lohutangi.. Läks halvasti. 100cm tuli üks maha, väga imelik. Pööre oli perfect, hobune liikus ja tegi hullu kõrvalepöörde järsku ning siis hüppas takistusse sisse, nii üllatusena tuli talle see takistus. Vb hoidsin liiga tugevat painet.. Aga ilmselt oli selles asi, et ennem seda lattaeda oli suur (kolmene) rida (süsteem 1 fulee + lattaed kolme fulee pärast) ning selle vaahel andis Landokas tuld. Arvasin, et noh kurat liigub küll jube hästi, lasin sääred muidugi lahti ja lubasin ennast temaga kaasa reisima. Ilmselt sealt see saatuslik "jonks" ennem takistust meetrike ennem tuligi.
jalutasime Lando maha, viisime boksi ära. Vahetasime soojade ja kuivade vastu märjad tekid ning andsin natukene süüa (müsli+graanul) ning mida ma näen?!?!? MU HOBUNE EI VÕTNUD MITTE ÜHT SUUTÄIT! Läksin paanikasse, sest kui Lando ei söö, siis on ainult kaks põhjust:
1. hobune on haige
2. hobune on stressis
Kuna haigena ei ole võimalik Landot sõita (st ta lihtsalt ei jõua ning "sureb" juba peale esimest traaviringi), siis oli see esimene variant välistatud. Stressis hobune, minul?Paanika mis paanika. Istus üksinda seal boksinurgas, teised kõik sebisid ringi. Ka tema tavaliselt pistaks pea välja ja vahiks kikkis kõrvadega väga ülemeelikult ning üritaks kas kraapides või lolle nägusi tehes endale tähelepanu võita. Aga seal ta oli- üksik ja kurb, seisis kõigil oma neljal jalal vaevuliselt, pea jalgevahele langenud, kõrvad ja silmad sunnitud ette vaatama, kes boksi siseneb. Söötsin talle suhkrut sisse, seda õnneks veel võttis vastu, aga erilist isu ei äratanud enam selle vastu üles, kui otsa sai. Panin hobuse uuesti valmis raske südamega ning läksime 110cm sõitma.
olen ikka paras tohman küll. Sõidu esimene osa oli OK, kindel, sujuv ja ühtlane. Kui jõudsin aga teisse ossa, kus hakkas lugema ka aeg, siis võtsin hobust tagasi, selle asemel, et edasi sõita ja veits aega võita!!!!! Täitsa mõku mis mõku. ok tuli muidu puhas sõit, aga ma lendasin iga takistuse peal sadulast välja, kaks korda oleks alla kukkunud. Minupoolt hindeks 2 kahe miinusega, Landokas aga 5 kahe plussiga! Päästis palju ja oli üldse tore tegelane. Soojendus aga hullult tiris ja kihutas peale. Alguses võitlesin talle vastu täiega, et kurat ta rapsib ja kimab, aga siis sain aru, et mina talle vastu ei saa, ning lasin tal joosta vabamalt ning veits kiiremini. siis rahunes ilusasti maha, oli O ja K :) Soojendusel hüppas ühte lattaeda sisse, esijalad jäid taha kinni. Tulime uuesti ning siis paugutati kõik takistused muidugi piisava suure varuga :o). Landokaga jäin 100% rahule, ise olen mõku. Vist mainisin, et 0kp 13 takistuse peale, kus oli okku vaja teha 15 hüpet (Lando kohta super võhm :D)
Koju jõudes Landokaga rahunesin õnneks maha! Poiss kukkus jooma, sööma ja jälle lunima toitu kõiig käes- ehk muutus sama tüütuks kutiks nagu ta meil koguaeg on :o) Olin lausa nii õnnelik, et söötsin talle oma pool batooni Marsi shokolaadi sisse. Vahetasime jälle kuivad tekid selga, vedasime boksi nats saepuru juurde ja tulime tulekut. Lando nägi peale patside lahtiharutamist välja nagu ELVIS :)

11 comments:

S_T said...

Teie 110cm sõit oli küll ilus ja kuidas lõpptulemus tuli üldse?

bermufa said...

Hmm endaga rahule ei jäänud, aga Landu oli küll väga viis! :) Lõpptulemus ma arvan jäi mingine kuues või seitsmes mitteauhinnaline koht..

bermufa said...

PS: Kas sinagi võistlesid Nuial? Ma nägin su hobuse nime küll stendil, aga ei osanud sind ja su hobust nägupidi kokku viia :D Kuidas teil endil??

S_T said...

jaa võistlesin küll.. siis kui sa kedagi filmisid olin ma su kõrval ja ma olin liinaga koos :) aah alustasime otsast peale meie kukkumise tõttu ja 80cm oli hea ja rahulik sõit.. oleks võinud natuke tempokam olla,aga muidu puhas ja normaalne :) Ma ei tea kahjuks,mitmendaks jäime. Kuskil tulemusi pole üleval?

bermufa said...

Kui ebaviisakas minust sulle mitte tere öelda, aga paraku on mul nägude peale niii halb nägu, et pahatihti ei tunne Johannatki ära, kuigi ta on käinud isegi Landokat proovimas ja sõitmas.. :D Tulemusi veel üleval pole, tavaliselt ilmuvad www.viljandimaarsk.ee

Liina said...

Ma olin hullult üllatunud, et teil 100 ebaõnnestus, aga no pole hullu...110 tegite kenasti ära. Ma ise jäin küll hästi rahule oma loomaga...hüppab imelikult, aga vähemasti puhtalt...110 tõmbas Johanna teises osas tempot maha, et kindlasti puhtalt sõidaks, aga paraku läks see meile koha maksma. Tegelikult ma ei teagi mitmendaks jäime...aga no...vähemalt oli puhas. Lahe oli teid jälle näha!

bermufa said...

Ma kahjuks ei näinud ühtegi Brillu sõitu :(((( Räägi kuidas 100 välja tuli! Kusjuures, nuiamäel on mei, alati olnud nii, et esmene sõit läheb metsa, teine on alati puhas. kahtlane :)

ツNöpsu♥ said...

Mulle meeldib sinu blogi lugeda teie tegemistest :) ja mainiks veel ka seda, et kui kusagil võistluseid vaatamas käin ja ka teie seal võitlete, on alati rõõm vaadata ja kaasa elada :) Ühed lemmikud!

Grete said...

nüüd lõpuks tulemused ka üleval viljandimaarsk.ee:) Inx ja Lando ongi tublid:P

bermufa said...

Nagu ma arvasin, jäingi kuuendaks..:) Täpselt autasustamisest välja. :D joppab mul ikka..:P

Grete said...

ma tean mida sa tunned:D Tavaliselt olen mina see, kes kohalt välja jääb:D:D:D

My Playlist