Thursday, February 12, 2009

All eyes on me in the center of the ring just like a circus

Olen artist ja olen kloun. Olen kontrastide inimene. Kloun sobib minu enda sümboliseerimiseks. Ise olen kloun, parim omasuguste seas. Olen kloun, kellel peab olema suu naeratusest alati kõrvuni olema venitatud. Mul on viimasel ajal ju täieliku klouni välimus, välja arvatud vahel, muidugi mõista. Olen kloun, kes omab klouni täielikku väljaõpetamiskursust, kloun, kes tegeleb klounaadiga. Minu kodu on tsirkus ja elu paraad- ennem, kui jõuad midagi vaadata, on nad sinu silmist mööda ripsanud.


Nojaa, life sux.. again


Pühapäeval Landolet ma arvan, et puhkas, me võistlesime ju laup.

Esmaspäeval sõitsime grupis, hell no ma midagi mäletan sellest.

Teisipäev aga tegi Kätu meile trenni. Jumala hästi läks, need trennid tulevad meile jumala kasuks. Sõitsime volte nii sisemist painet kui ka välimist hoides, nii sammus, traavis, galoppis. Galopis ei taha ta eriti end eest pehmeks lasta, aga nii kaua, kui teda kontrollida suudan, et hakka teda kokku ka pookima. Hüppasime 2 takistust, jube hästi tulid välja. rahulikult, kindlalt ja stiilselt. tegin ka enda rekordi, ratsutasin üle tunni aja järjest.. Tavalise 15min asemel :)

Kolmapäeval pidime Andrusega hüppama, thank god, et ei hüpanud. Teisipäeva öösel läksin välja, few beers again ja enesetunne oli kehv. Aga vähemalt nägin Verso de Paulstra oma silmaga ära, coolies. Raske oli isegi hobuse selga õhtul kell 18.00 ronida, silm vajus vägisi kinni aga Lando oli OK mu mäletamist mööda. Hüppasime üht lattaeda ka, hiljem oli 120cm. Lants hüppas suht kindlalt ja väga rahulikult, nats oleks võind ikkagi edasi sõita. Peale takistust lasin tal välja kah vajuda (mitte sisse). Nujaa. Rohkem ei oska midagi kirjutada peale selle, kui hea ja pehme ta on sammus ja traavis, galopis juba isegi lühendab, sääre eest astub ära jne. ainuke jama on peatused temaga, ronib retsilt üle ratsme ja venitab. Ei oska midagi enam teha v öelda.

Neljap. sõitis Kätu. Olin nii laisk et ei viitsind minna. Kätu aga rääkis ja kiitis, et Lando oli täna jälle nii tubli olnud, et väga hea pehme ja liikus terve trenni koguaeg edasi. Kui esimesed korrad Landolet suri juba peale 30min, siis täna sõitis Landokas jälle tervelt 1 tund. Trenni lõpuks oli küll hobune vahtus ja higine olnud, aga oleks suutnud edasigi teha, varem ei jõudnud peale 30min isegi kõndida, ainult seisis ja ootas ukse juures, millal välja saab:P Homme lähen jälle Kätu trenni, teeme ratsastust.
Ahjaa, 21-22veebruar oleme siis Väänas võistlsutel, esimene päev sõidame 115 ja 120, järgmine päev 110, rohkem sõite vast pole mõtet teha..:) Hakkame siis seda 5-6 aastaste GP karikasarja sõitma :)
Topin siia mõne pildi ka teisipäevast.










No comments:

My Playlist