Sunday, February 22, 2009

minu väike kallis hobune!

:( Hobune haige. Võistlema ei näinud mõtet minna, kuna hobune poleks olnud juba 3-4 päeva olnud korralikult söönud. Köhatab vahel kopsust röga, palavik oli kõige kõrgem 40, tuju peale liigutamist (kõndimist ntx) surnud, muidu lõbus. Ei söö eriti ja silmad näevad haiged välja. Päris nälga muidugi ei jää, sööb umbes 2 liitrit päevas kindlasti ära (kaer+graanul+müsli+õli), aga hullult jätab järgi. Närib ka jube kahtlaselt, nagu nämmutaks. Kui niisama boksist välja vahib, siis samamoodi nämmutab enda lõugadega. Siiboja tuleb ja vaatab ja kolmapäeval ilmselt üle ja teeb ka hambad korda. Seniks aga käskis teha 5-päevane antibiootikumide kuur hobusele. Penitsilliin + Streptomütsiin 20ml päevas !!!! :S Homme siis ilmselt see päev, kus hobune hakkab käest minema...:S Ehk kui ta mitu suve tagasi gripis oli, siis peaaegu suri pikali maas esimene päev peale antibiootikume (need ju ikkagi bakterid), ülejärgmine päev oli täiesti OK jälle. Nii kahju on temast, aww:(

Elust enesest ka natukene siis..

papa anna mulle andeks,
et must on saanud alkohoolik
papa anna mulle andeks
ja ära ära pööra pead
papa anna mulle andeks
tea, et sust ja emast alati ma hoolin
papa anna mulle andeks
või siis mitte kui just pead

Täitsa hiphop olen, reedel jäin ööseks Torisse. Kurb muidugi, et Landokas nii haigeks meil jäi, aga ok.. Sõber tuli Torisse mulle "rahustit" tooma, tõi veel 5 roosi kaaa, nii armas. Kuulasime mitu tundi järjest Eesti hip-hopi ja lobisesime ilmaelust. Passimise Surnuaia ees (tglt pigem Põrgu parklas) ja fantaseerisime kuidas me hakkame järgi tegema "Gone in 60 seconds" ehk siis kuidas autosid varastada meie moodi. Hiljem, kui sõber oli koju ära läinud, läksime Tikuga tuttu, samas toas pani Ott oma semudega pidu, millejärel nad läksid ära Kuursaali. Öösel ma magada ei saanud, ilmselt sellepärast, et ma nendega Kuursaali ei tahtnud minna.. krdi ahvatlev pakkumine oli, aga jap, ma nüüdsest tubli ja korralik ikkagi ju. :)
Hommikul söötsin veel Landokat, küna oli tühjaks tehtud. Läksin Maali ja Riinaga Nuiamäele võistlustele kaasa, Maali lubas mu siis kella kahetistkümneks tagasi tuua ja Riina mulle kasvõi 5 suitsupakki osta. No nii ma siis läksingi, aga ei olnud kodus ei kella 12neks ega saand ka suitsu :D Ok, läksin siis Torri tagasi, tsekkisin Landot, rääkisin Kätuga. Hmm õhtul läksin söberi juurde chillima, öö otsa rääkisime juttu ilma, et oleks vahet pidanud. Kuulasime niiii head eesti räppi, magama jäime suht peale seda, kui joogid otsa said :D Öösel lükati voodist 2 korda välja, tegelase ego ei mahtunud meiega kolmekesi voodisse ära. Hommikul ärkasin 10 ajal ema telefoni kõne peale üles, peale seda lebotasime kuni kella 16.00 voodis ja rääkisime jälle juttu, õudne kui paljust temaga rääkida saan, tavaliselt selleks ajaks juba kõik teemad ära räägitud..:) Nujaa, siis käisin Toris ära, süstisime megapaksust süstlast biotsi ja tulin koju. edasine päev kukkus veits läbi..... :) niiet cool
kuulake siis palju räppi, kamraadid
Man I love this rap game
Mainly cuz its cool
To add a little spice to the life you've been through
Everyone exaggerates a tiny little bit
To make that shit sound more gangster than it really is
You cant appear weak man
We wanna hear street
Wanna hear you spit your thug over this here beat
Dont take it as sarcasticI can't get enough
Im telling you

No comments:

My Playlist