Sunday, February 1, 2009

armuelu

Me joome viskit, viskit, viskit.
Kuni pole enam muretseda miskit
võime juua end kasti,
kuid siiski, olen rahapoiss ja ma võtan selle riski.
Me joome viskit, viskit, viskit.
ja lõhume asju nagu "Limp Bizkit".
Nägu krimpsus, viski oli kibe vist.
Aa mul on pohhui, sest ma tulen Siberist!

JOOME VISKIT!

Eestlase tunned ära, kui ta ütleb "ühesõnaga" ning sellele järgneb ülipikk seletus. Ühesõnaga, Landoletiga ma ikka olen käinud sõitmas, Kätlin ka. Peale seda, kui Kätu sõidab, on hobune imeline!!!! Lõdvestab end ise, on niii hea ja pehme jne. Tõeline sweetheart. Räägiksin trennidest lähemalt, aga enam ei mäleta. Eile hommikul läksin bf'st lahku, mõne tunni pärast olin juba Viljandis, et kõigest sellest eemale saada. Eelkõige oma vennast Rivost, kes mind vihkab ning loomulikult mõista ka Mariost. Jube halb tunne oli terve päev, aga vähemalt on mul üks inimene, kellele loota saan..:) Too sama inimene saatis mulle laup. öösel vastu pühap. no niiiii hea smsi, et pidin lausa oimetuks end minestama. Tean, et ei ole viisakas teiste inimeste õnnetuse üle rõõmustada, aga seda ma siiski tegin. Kindlasti ka tema kui teatasin, et olen oma bf'ga lahus. Sõnum oli järgmine:
"Ma olen vaba ja ainult sinu! :) tegelt on nii paha olla ja vajan sind täiega. Ma olen sitaks kurb"
Saateaeg: 05:07:51 ; 1.02.2009
Jamalt hea on olla.

JOOME VISKIT!

No comments:

My Playlist